اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نمایندگان مجلس با همه ابزار خود به‌دنبال ساماندهی معیشت مردم باشد

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: امروز کشور نیاز دارد به اینکه مجلس در راس امور قرار بگیرد و بتواند با همه ابزار خود در حوزه قانون‌گذاری و نظارت، وضعیت معیشت مردم را سازماندهی کند.

نمایندگان مجلس با همه ابزار خود به‌دنبال ساماندهی معیشت مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمدکشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ظهر امروز در دیدار شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین با فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تشکیل مجلس انقلابی امید را دل مردم زنده کرده است.

وی با توجه به شرایط امروز کشور و مجلس افزود: نیاز است نمایند‌گان بیش از هر زمانی سواد رسانه‌ای و شناخت رسانه‌ها و نحوه کار با آن را آشنا شوند.

کشاورز ادامه داد: شناخت دقیق رسانه و آشنایی با کارکردهای مهم آن در عصر جدید و همچنین استفاده و همراهی با رسانه‌های متعهد کشور می‌تواند زمینه موفقیت بیشتر نمایندگان مجلس در 4 سال پیش رو را فراهم کند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های امروز، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری است؛ در مجلس قبل قرار بود فراکسیون پیگیری مطالبات رهبری در مجلس تشکیل شود ولی به هر دلیلی نشد و امروز فرصت مضاعفی فراهم شده تا نمایند‌گان در مجلس جدید این مطالبات را با دغدغه بیشتری پیگیری کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: امروز کشور نیاز دارد به اینکه مجلس در راس امور قرار بگیرد و بتواند با همه ابزار خود در حوزه قانون‌گذاری و نظارت، وضعیت معیشت مردم را سازماندهی کند.

وی گفت: این انتظار از نمایند‌گان استان وجود دارد که با تمام قوا و استفاده از همه ابزارها در مجلس برای پیگیری مطالبات ملت و مردم استفاده کنند و مطالبه‌گری از دولت در راستای حقوق مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

کشاورز تأکید کرد: این انتظار از مجلس شورای اسلامی وجود دارد که با درک شرایط کشور به دنبال اولویت‌های اصلی باشند .

وی اولویت اصلی امروز کشور را رسیدگی به وضعیت اقتصاد کشور دانسته و اضافه کرد: امروز تقویت تولید ملی و جهش تولید و در نهایت تحول اقتصادی در کشور باید در دستور کار اصلی مجلس باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: این انتظار وجود دارد که نمایند‌گان مردم در مجلس روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و با یک رویکرد جهادی و انقلابی تا پایان 4 سال و آخرین روز ماموریت خود خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: انتظار مهم ما به عنوان اصحاب رسانه نیز این است که تعامل با رسانه‌ها و پاسخگویی به رسانه‌های متعهد وانقلابی استان که در همه صحنه‌ها حضور موثر و فعال دارند در دستور کار شما و دیگر نمایند‌گان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول