اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شرکت 1900 گلستانی در آزمون استخدامی سه‌گانه دستگاه‌های اجرایی

مدیر جهاد دانشگاهی استان گلستان با اشاره به شرکت 1900 گلستانی در آزمون استخدامی امروز جمعه در چهار حوزه آزمون، گفت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی قبل، حین و بعد از آزمون به طور کامل اجرا شد.

شرکت 1900 گلستانی در آزمون استخدامی سه‌گانه دستگاه‌های اجرایی

سید عزیز موسوی امروز در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی سه‌گانه در شرق استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی خود را آماده نوکری مردم کرده است، اظهار کرد: برگزاری و اجرای آزمون‌های استخدامی نیز به عنوان یکی از ماموریت‌های ما در سال‌های اخیر بوده که تمام تلاش ما برگزاری مطلوب و رضایت‌بخش آن بوده است.

وی با بیان اینکه 20 تیرماه آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی ثبت اسناد، نهضت سوادآموزی و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز برگزار شد، افزود: در استان گلستان بالغ بر یک هزار و 900 متقاضی در این آزمون شرکت کرده‌اند.

* اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های آزمون

مدیر جهاد دانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه این افراد در چهار حوزه امتحانی در سه شهرستان استان به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: تعداد 444 نفر از بانوان در موسسه آموزش عالی «لامعی» گرگان، 507 نفر از آقایان در موسسه آموزش عالی «حکیم جرجانی» گرگان، 400 نفر در موسسه آموزش عالی «شرق گلستان» واقع در گنبدکاووس و نهایتا 558 نفر متشکل از 265 بانو و 293 نفر از آقایان در دانشگاه «آزاد اسلامی واحد آزادشهر» در آزمون شرکت کردند.

موسوی بر رعایت کامل نکات بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و جهاد دانشگاهی کشور تاکید کرد و گفت: به تمامی شرکت‌کنندگان در آزمون ماسک استاندارد مورد تائید وزارت بهداشت و همچنین پنبه الکلی به منظور ضدعفونی انگشت بعد از ثبت اثر انگشت تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه رعایت فاصله کامل میان شرکت کنندگان، ایجاد تهویه مناسب و ضدعفونی مکرر محیط قبل و بعد از آزمون، استفاده از گان و پوشش طلقی صورت برای عوامل اجرایی ورودی و تفتیش از جمله نکاتی است که به مراکز برگزاری آزمون ابلاغ شده است، ادامه داد: سیستم سرمایشی نیز با نظارت تیم‌های بهداشتی با تبادل جریان هوا در تمامی کلاس‌های برگزاری آزمون برقرار بود.

* سلامت شرکت کنندگان در کنار سلامت آزمون اولویت ماست/ خدمت‌رسانی 300 نیروی اجرایی و حفاظتی

مدیر جهاد دانشگاهی استان گلستان با بیان اینکه امروز مراکز و حوزه‌های برگزاری آزمون استخدامی سه‌گانه در سطح استان مورد بازرسی دقیق قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: تلاش ما این بوده است که در عین حفظ سلامت آزمون با تمام وجود از سلامت شرکت‌کنندگان نیز حراست و حفاظت کنیم.

موسوی از به کارگیری 40 نفر از نیروهای جهاد دانشگاهی اعم نیروهای رسمی و داوطلب و همچنین حدود 250 نفر از نیروهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در اجرای این آزمون خبر داد و گفت: از همکاری و همراهی نهادهای  انتظامی و امنیتی، بهداشتی، آتش نشانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه فرمانداری‌های شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر صمیمانه سپاسگزاریم.

وی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار کننده آزمون پیش‌رو به ویژه در شرایط کرونایی اخیر تقدیر کرد و افزود: در بازدیدهای صورت گرفته شاهد رعایت دقیق پروتکل‌های امنیتی و بهداشتی بودیم و که همین روند در روز اجرای فرآیند آزمون نیز تداوم داشته است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول