اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۳۰ برنامه شاخص جامعه زنان سپاه فجر فارس به مناسبت هفته عفاف و حجاب

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس گفت: بیش از ۳۰ برنامه شاخص را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه مهم در سطح استان فارس برگزار می‌کند.

اجرای ۳۰ برنامه شاخص جامعه زنان سپاه فجر فارس به مناسبت هفته عفاف و حجاب

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از سپاه فجر فارس، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان است، گفت: حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) شاخصه زن مؤمن و مسلمان هستند و سیره و سَبکِ زندگی ایشان بهترین الگو و همان سَبکِ زندگی اسلامی و قرآنی است.

برنده با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، افزود: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر به‌عنوان یک قشر تأثیرگذار در هفته پیش رو بیش از 30 برنامه شاخص را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه مهم در سطح استان فارس برگزار می‌کند.

وی در تشریح ویژه‌برنامه‌های این سازمان در هفته عفاف و حجاب، گفت: برنامه‌های متنوعی ازجمله اکران عمومی مستند «من میترا نیستم» در فضای مجازی، نشر هشتگ «حجاب تجربه آرامش» و «حجاب میراث کهن» در شبکه‌های اجتماعی و غبارروبی قبور مطهر شهدای زن، مادران و همسران شهدا در هفته پیش رو برگزار می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس با بیان اینکه در هفته پیش رو برنامه تجمع و راهپیمایی مجازی در روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود، گفت: هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب از دست‌اندرکاران اجتماع بزرگ مردمی روز عفاف و حجاب که سال گذشته برگزار شد تجلیل می‌شود و الگوهای برتر عفاف و حجاب نیز به جامعه زنان استان فارس معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مختلف کتاب‌خوانی، مقاله‌نویسی و هنری و برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی با هماهنگی صداوسیما و سایر معاونت‌های سپاه فجر در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شوند.

برنده با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ایران کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مقابله همه‌جانبه با توطئه‌های فرهنگی و هم‌افزایی همه ظرفیت‌های موجود برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مطالبه مهم زنان متعهد و انقلابی از مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول