اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

مجسمه همسر ترامپ همزمان با جشن استقلال آمریکا به آتش کشیده شد+فیلم

برد داونی، هنرمند آمریکایی مستقر در برلین که پیش‌تر سفارش ساخت مجسمه ملانیا ترامپ را به یک هنرمند محلی در اسلوونی داده بود گفت که اثر یاد شده شامگاه چهارم جولای همزمان با جشن استقلال آمریکا به آتش کشیده شده است.

مجسمه همسر ترامپ همزمان با جشن استقلال آمریکا به آتش کشیده شد+فیلم

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مجسمه چوبی «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا در شهر زادگاهش در کشور اسلوونی توسط افرادی ناشناس به آتش کشیده شد.

برد داونی، هنرمند آمریکایی مستقر در برلین که پیش‌تر سفارش ساخت مجسمه ملانیا ترامپ را به یک هنرمند محلی در اسلوونی داده بود گفت که اثر یاد شده شامگاه چهارم جولای همزمان با جشن استقلال آمریکا به آتش کشیده شده و اینکه نمی‌داند چرا این کار صورت گرفته است.

 

این هنرمند آمریکایی گفته است که تمایل دارد از گفتگو با آتش زنندگان مجسمه در فیلمی که برای نمایش در اسلوونی در دست ساخت دارد، استفاده کند. این فیلم قرار است در اسلوونی که در نمایشگاهی که ماه سپتامبر افتتاح خواهد شد به نمایش درآید.

 

 

وی یادآور شده است که مجسمه همسر دونالد ترامپ روز پنجم ژوئیه درحالی که بر اثر آتش گرفتن سیاه و بدشکل شده بود از جایش برداشته شد.

 

این اولین بار نیست که مجسمه یکی از اعضای خانواده ترامپ در اسلوونی به آتش کشیده می‌شود. پیش‌ از این در ماه ژانویه نیز مجسمه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در این کشور به آتش کشیده شده بود.

 

سخنگوی پلیس در اسلوونی گفت که تحقیقات در مورد این اقدام خرابکارانه همچنان ادامه دارد و تا کنون نیز به دنبال بررسی‌های به عمل آمده اطلاعاتی کسب شده اما با توجه به ارتباط آن با مراحل بعدی تحقیق فعلا اعلام نمی‌شود.

 

تندیس بزرگ ملانیا ترامپ با توجه به پرتره‌ای که از وی در آن طراحی شده از همان روز نخست حساسیت‌هایی را در میان ساکنان شهر زادگاه وی برانگیخت. برخی این تندیس را مایه شرم توصیف کرده بودند.

 

این مجمسه چوبی به سفارش آمریکا و توسط یک هنرمند محلی به نام «آلس زوپویچ» در شهر سونیتسای اسلوونی ساخته شده بود.

 

مشخص نیست که مجسمه همسر رئیس جمهور آمریکا به چه دلیل به آتش کشیده شده‌ است با این وجود پیش‌تر برخی ساکنان این شهر کوچک از نصب این مجسمه غول پیکر در کشورشان ابراز نارضایتی کرده بودند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول