اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارائه تسهیلات برای ایجاد واحد فرآوری محصولات کشاورزی در طارم

فرماندار شهرستان طارم گفت: تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع صندوق توسعه ملی با اولویت راه‌اندازی واحدهای فرآوری و بسته‌بندی به متقاضیان پرداخت شده است.

ارائه تسهیلات برای ایجاد واحد فرآوری محصولات کشاورزی در طارم

ستار صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقتصاد وابسته به بخش کشاورزی شهرستان و محصول استراتژیک زیتون طارم باید مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه ایجاد ارزش افزوده برای محصولات تولیدی و کشاورزان و تولیدکنندگان منطقه اولویت حمایت دولت است، ادامه داد: جلوگیری از خام فروشی محصولات باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه 70 درصد محصول تولیدی زیتون توسط واحدهای خانگی و فرآوری خود منطقه فرآوری و بسته بندی می‌شود، عنوان کرد: 30 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در چهار مرحله از محل منابع صندوق توسعه ملی با اولویت راه‌اندازی واحدهای فرآوری و بسته‌بندی به متقاضیان پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه مرحله پنجم پرداخت این تسهیلات نیز به زودی آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: هدف از این اقدامات ایجاد درآمد برای تولیدکنندگان سطح شهرستان است.

فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه شهرستان در زمینه تولید مشکلی ندارد، گفت: با این وجود به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و پایین بودن حجم تردد، طارم از بابت بازاریابی و فروش محصولات با مشکل مواجه است.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و گسترش کسب و کارهای اینترنتی در فروش محصولات طارم تاکید کرد و گفت: امروز دنیا به سمت کسب و کارهای اینترنتی می‌رود و روند رشد آن به گونه‌ای است که قابل مقایسه با سال‌های گذشته نبوده و باید از این ظرفیت استفاده حداکثری کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول