اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

59 خانواده یتیم زنجانی با کمک خیرین صاحب مسکن می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: 59 خانواده یتیم زنجانی با کمک خیرین صاحب مسکن می‌شوند.

59 خانواده یتیم زنجانی با کمک خیرین صاحب مسکن می‌شوند

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های مددجو است که در این راستا یکی از بهترین راهکارها، ساخت مسکن برای مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه خدمات مسکن از اقلام خدمتی پرهزینه، گران و اثرگذار کمیته امداد در حوزه توانمندسازی جامعه هدف  است، افزود: تأمین مسکن درصد بالایی از سبد هزینه خانوارهای فاقد مسکن را به خود اختصاص داده است از همین رو یکی از اولویت‌های کمیته امداد ارائه خدمات در این بخش است.

وی با اشاره به ارائه 2 هزار و 234 خدمت در قالب احداث، تعمیر، تکمیل، بازسازی و مقاوم‌سازی در بخش مسکن به مددجویان زنجانی افزود: به‌ منظور ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه فعال در بخش مسکن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات مسکن به خانواده‌های تحت حمایت از ظرفیت گروه‌های جهادی و  بسیج سازندگی نیز استفاده می‌شود ، افزود: با همین رویکرد برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال ۵۹ خانواده از ایتام تحت حمایت با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات این نهاد و هم‌افزایی با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه فعال، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان صاحب‌خانه شوند.

انتهای پیام/73004/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول