اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح ملی حذف قبوض کاغذی آب در سرخه

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه از ثبت حدود ۶۵ درصد شماره‌ تلفن همراه مشترکان آب این شهرستان در طرح حذف قبوض کاغذی خبر داد و گفت: از مردم تقاضا داریم که سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در این زمینه اقدام کنند.

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح ملی حذف قبوض کاغذی آب در سرخه

مجید فیض در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: با هدف صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، قبوض کاغذی به نوبت در کشور در حال حذف شدن است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان سرخه حدود ۶۵ درصد شماره‌های تلفن همراه مشترکان آب ثبت شده و حدود ۳۰ یا ۳۵ درصد باقیمانده است که انتظار داریم مشترکان در صورت عدم دریافت پیامک به شرکت آب و فاضلاب برای پیگیری امر مراجعه کنند.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه با اشاره به اینکه یک سامانه پیامکی در شرکت آبفا تنظیم شده است که مشترکان می‌توانند شماره تلفن خود را در آن ثبت کنند، افزود: این شماره در قبوض آب هم درج شده و توضیح مربوط به نحوه ثبت‌نام نیز در ذیل آن آمده است.

فیض بیان کرد: تقاضای ما از مردم این است تا هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در این زمینه اقدام و در کنار پیامک می‌توانند از طریق پورتال آب و فاضلاب خدمات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه خدمات خوبی در خصوص بدهکاری و قطعی آب به مشترکان ارائه می‌کند و می‌تواند از بسیاری از مراجعات مردمی بکاهد.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه روش‌های ثبت شماره تلفن مشترکان برای دریافت قبض آب به صورت پیامکی را اعلام کرد و گفت: مشترکان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۲۳۱۷۹ و مراجعه به پورتال امور مشترکین شر کت آب و فاضلاب به آدرس https://moshtarakin.sww.ir در این زمینه اقدام کنند.

فیض در خصوص افزایش تعرفه آب بیان کرد: در سال جدید مصارف زیر الگوی مصرف در شهر سرخه ۱۵ مترمکعب است و در مورد مصارف زیر الگوی مصرف هفت درصد افزایش نرخ آب لحاظ می‌شود و در بالای الگوی مصرف ۱۶ درصد افزایش تعرفه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تعرفه آب روستایی نیز در بخش خانگی ۵۰ درصد تعرفه آب مرکز شهرستان در نظر گرفته شده است؛ یعنی روستاهای این شهرستان ۵۰ درصد تعرفه آب شور سرخه را پرداخت می‌کنند و از مردم خواهشمندیم با پرداخت به موقع هزینه قبوض ما را در ارائه خدمات یاری کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول