اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هیچ گونه مماشاتی در راه مبارزه با فساد نخواهیم کرد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان عضوی از مجلسی که می خواهد انقلابی عمل کند در راه مبارزه با فساد، هیچ گونه مماشاتی نخواهیم کرد.

هیچ گونه مماشاتی در راه مبارزه با فساد نخواهیم کرد

سید مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با بیانات اخیر رهبری و بحث مبارزه با فساد اظهار کرد: بنده معتقد هستم که اگر طبق منویات مقام معظم رهبری پیش برویم و سخنان و رهنمودهای ایشان را نقشه‌ی راه قرار دهیم قطعا این مسیر دشوار و مشکلات را به سلامت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: فرمایشات اخیر رهبری که با مضمون مبارزه با فساد و قطع دست مفسد اقتصادی بود را قطعا نصب‌العین قرار خواهیم داد و در این مسیر گام برخواهیم داشت و مجلس انقلابی نیز پیگیر این موضوع خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به عنوان عضوی از مجلسی که می خواهد انقلابی عمل کند در راه مبارزه با فساد، هیچ گونه مماشاتی نخواهیم کرد.

وی افزود: انشالله مجلس در کنار قوه قضاییه  به دنبال عدالتخواهی و احقاق حق ملت در راه مبارزه با فساد و قطع دست مفسدین قدم بر خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول