اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه داورزن گفت: گله‌مندی مردم از مشکلات به حق است

امام جمعه داورزن گفت: مسؤولان محترم در حل مشکلات مردم تلاش بیشتری داشته باشند و بدانند گله‌مندی مردم به‌حق و درست است.

امام جمعه داورزن گفت: گله‌مندی مردم از مشکلات به حق است

 به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده درخطبه نماز جمعه داورزن که درمحل مصلی‌موقت شهرستان برگزارشد، اظهارکرد: مسؤولان محترم در حل مشکلات مردم تلاش بیشتری داشته باشند و بدانند گله‌مندی مردم به‌حق و درست است و با نظارت بیشتر بر نیروهای خود به حل مشکلات مردم کمک کنند.     

 امام جمعه داورزن با اشاره به شیوع گسترده کرونا ابراز کرد: ویروس منحوس کرونا دوباره در استان های مختلف زنگ خطر را به صدا در آورده است و با رعایت مسائل بهداشتی و  ماسک زدن گرفتار نشویم .

علی‌زاده افزود: برگزاری عروسی‌ها و مجالس عزا  می‌تواند بسیار خطرناک باشد، از همه مردم عزیز خواهش می‌کنم  از اجرای این برنامه‌ها خودداری کنند.

امام جمعه داورزن با اشاره به پیام ارزشمند مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه اسماعیل هنیه از رهبران حماس گفت: این پیام مایه امیدواری و روحیه مضاعف جبهه مقاومت در فلسطین و سبب تشکر آنان از  مقام معظم رهبری شد.

وی گفت: دفاع همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های  فلسطین که در نامه معظم له اشاره شد باعث روحیه مجاهدان گروه‌های فلسطینی شد وتاکید بر وحدت همه گروه‌های فلسطینی از نکات مهم پیام آقاست که باعث پیروزی آنان خواهد شد و اینک فصل نوین مقاومت فلسطین آغاز شده است.

خطیب جمعه داورزن سال‌روز حادثه مسجد گوهرشاد را یادآور شد و گفت: این حادثه  از جنایات رضاخان قلدر بر علیه ایمان جامعه بود که شهادت جمع کثیری از مردم با ایمان و غیور مسلمان را به دنبال داشت.

وی  حجاب را  نماد ظهور حیا و غیرت دینی دانست و افزود:  مردان و زنان آن عصر با تمام وجود در مقابل این توطئه بزرگ ایستادگی کردند،امروز هم دشمنان برنامه گسترده‌ای برای آسیب‎زدن به این سنگر دارند که همه باید مواظبت کنند .

وی گفت: عوامل بی‌حجابی و بد‌حجابی که امروز متاسفانه در جامعه ما هم خود‌نمایی می‌کند غربزدگی ، ضعف اعتقادی و ایمانی، ناآگاهی، وجود شبهات، برداشت غلط از واژه آزادی است در صورتی که  حجاب مصونیت  و قلعه حفظ دختران و زنان جامعه ما است.

انتهای پیام / 70059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول