اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

7 سال ظرفیت کشور صرف لبخند غربی‌ها شد

امام‌جمعه موقت آستارا با بیان اینکه هفت سال ظرفیت کشور صرف این شد که آیا غربی‌ها به ما لبخند می‌زنند یا نه؟ گفت: در غرب سیاه پوستان فاقدحقوق بوده و مجسمه‌های ناقضان حقوق بشر در میادین شهر نصب می‌شود.

7 سال ظرفیت کشور صرف لبخند غربی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام ناصر صالحی امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سال‌روز تهاجم رضاخان به مسجد گوهرشاد اظهار کرد: بیش از ۲۰ دستگاه، متولی امر حجاب و عفاف هستند، اما به وظایف خود عمل نمی‌کنند.  

وی ضمن‌محکومیت کاریکاتور چاپ‌شده در نشریه صعودی‌تکفیری الشرق الاوسط گفت: سعودی‌ها با چاپ کاریکاتور آیت‌الله سیستانی در تلاش هستند تا با ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و تشیع، در عراق حکومت کنند.

امام‌جمعه موقت آستارا با گرامی‌داشت سال‌روز تأسیس شورای نگهبان، این نهاد را ناظر بر قوانین جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شورای نگهبان از مترقی‌ترین قوانین کشور بوده و اگر این نهاد وجود نداشته باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

صالحی با بیان اینکه هفت سال ظرفیت کشور صرف این شد که آیا غربی‌ها به ما لبخند می‌زنند یا نه؟ تصریح کرد: امروز دروغ‌گویی غربی‌ها مشخص‌شده و در غرب  که برخی مسؤولین سنگ آن را به سینه می‌زنند سیاه پوستان فاقدحقوق بوده و مجسمه‌های ناقضان حقوق بشر در میادین شهر نصب می‌شود.

وی ضمن‌انتقاد از کیفیت نامناسب نان در این شهرستان بیان کرد: سفره مردم با توجه به وضعیت بد بازار و عدم‌نظارت‌ها کوچک‌تر شده، چراکه مردم در قبال خرید نان بی‌کیفیت، پول پرداخت می‌کنند.

امام‌جمعه موقت آستارا با بیان اینکه در یکی از استان‌های پرآب کشور مصرف آب به درستی مدیریت نمی‌شود و بارها بی‌آبی و قطع مکرر آب از سوی مردم گزارش شده، گفت: همه‌ساله با رسیدن فصل تابستان با مشکل کمبود آب مواجه می‌شویم و بهترین راه‌کار در این خصوص مدیریت مصرف آن است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول