اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق محکوم است

امام جمعه سیرجان گفت: ‌اقدام ناشایست روزنامه سعودی الشرق الاوسط در هتک حرمت مقام عالی مرجعیت شیعه در عراق موجب تأسف و تأثر است و این توهین مذبوحانه در حقیقت توهین به دین و مقدسات اسلامی است.

هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه به نقش مخرب و ظالمانه رژیم صهیونیستی در منطقه پرداخت و اظهار داشت: پاسخ رهبر انقلاب به نامه هنیه موجب وحشت اشغالگران صهیونیستی شد.

حسینی افزود: قدرت جهانی استکبار به واسطه مجاهدت و ایستادگی مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت درهم شکسته و عزت و سربلندی برای این جبهه آشکار است و امروز قدرت عمل در عرصه میدان مبارزه در دست مقاومت و حزب الله و مردم فلسطین است و پاسخ و پیام رهبری هم گویای این مطالب بود که همچون گذشته با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان  مسیر عزت و شرف در حال طی شدن است و با وحدت و یکپارچگی نقشه‌های شوم دشمن خنثی شده و نصرت الهی هم نزدیک است.

وی گفت: پیام رهبر نظام اسلامی نشان‌دهنده حمایت راهبردی از ملت فلسطین و نیز حمایت مداوم از آرمان فلسطین است و با طی مسیر مقاومت طرح اشغال اراضی کرانه باختری اجرایی نخواهد شد.

حسینی هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق را محکوم کرد و عنوان کرد: ‌اقدام ناشایست روزنامه سعودی الشرق الاوسط در هتک حرمت مقام عالی مرجعیت شیعه در عراق موجب تأسف و تأثر است و این توهین مذبوحانه در حقیقت توهین به دین و مقدسات اسلامی است.

امام جمعه سیرجان به مناسبت روز حجاب و عفاف پرداخت و گفت:  21 تیر ماه، روز قیام خونین مردم مشهد علیه رضا شاه بود که می‌خواست سیاست‌های ضد دینی خود را بر ملت ایران اعمال کند که با قیام مردم مشهد روبه‌رو شد و به کشتار مردم در مسجد گوهرشاد اقدام کرد و مقاومت مردم موجب شکست سیاست‌های احمقانه رضا شاه و انسجام و اتحاد بیشتر مردم در برابر وی شد.

وی افزود: در جنگ نرم دشمنان یکی از اهداف‌شان بدحجابی و بی‌حجابی است که باید مواظب بود خواسته یا ناخواسته طعمه دشمن نشویم و بدانیم که گوهر حجاب و عفاف قیمتی است و هزاران خون برای حجاب و عفاف، این سرمایه با ارزش تقدیم  و پرداخت شده است.

 حسینی به اهمیت کسب فیض ماه‌های ذیقعده، ذیحجه و محرم اشاره کرد و افزود: عبادات، غیر از شرایط صحّت، شرایط قبول و کمال هم دارد و می‌توانیم در ادامه اعمال ماه رمضان از فیوضات و اعمال در ذیقعده و ذیحجه و محرم بهره‌مند شویم.

امام جمعه سیرجان به رعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل‌های بهداشتی و زدن ماسک برای مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: تنها راه مقابله با این ویروس همکاری مردم است و اگر رعایت نشود هیچ برنامه اجرایی هم نتیجه مطلوب را نخواهد داشت پس واجب است حق یکدیگر را رعایت کنیم و به فکر خود و دیگران باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول