اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فساد و بی‌اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است

امام جمعه اراک گفت: فساد و بی اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است و انسانیت و ارزش‌های انسانی را تباه می‌کند.

فساد و بی‌اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک اظهار کرد: اسلام برای خانواده، اخلاق و عفاف ارزش بسیاری قائل است و رعایت عفاف را موجب سعادت و سلامت فکری بشریت می‌داند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ عفاف و اخلاق و خانواده در جامعه ایرانی احیا شد و نباید اجازه دهیم دشمن این فرهنگ را از بین ببرد.

امام جمعه اراک گفت: عفت و دین‌داری از شاخصه‌های مردان و زنان ایرانی است که به برکت خون شهدا و بزرگان دین حاصل شده و باید همواره به آن توجه داشت.

دری نجف آبادی نقطه مقابل عفاف را فساد دانست و ادامه داد: فساد و بی اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است و انسانیت و ارزش‌های انسانی را تباه می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: جوانان نباید تحت تاثیر جوسازی‌های دشمن قرار گیرند، دشمن به دنبال دور کردن جوانان از هویت ایرانی و اسلامی است تا به اهداف خود برسد.

امام جمعه اراک دستاورد بزرگ‌ انقلاب را احیای حجاب و عفاف دانست و گفت: در سال ۱۳۱۴ و در جریان اعتراض مردم نسبت به کشف پنج هزار نفر در این واقعه کشته شدند. 

دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود کرونا را یکی از گرفتاری‌های امروز جامعه دانست و اظهار کرد: بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزان شیوع بیماری را روز به روز افزایش می‌دهد بر این اساس رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک یک ضرورت است.

وی  تاکید کرد: به دلیل اینکه تعطیلی کسب و کار موجب ضربه به اقتصاد می‌شود لازم است به گونه‌ای رفتار کرد که در عین فعالیت اقتصادی، بیماری شیوع و رشد پیدا نکند.

امام جمعه اراک خواستار خودداری مردم از حضور در  مراسماتی همچون عروسی و عزا شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول