اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تاب‌آوری بی‌نظیر در تحریم‌ها حکایت از بصیرت ملت دارد

امام جمعه رابر گفت: تاب‌آوری بی‌نظیر مردم در تحریم‌ها و بی‌تدبیری آشکار دولتمردان، حکایت از بصیرت ملت آگاه ما دارد.

تاب‌آوری بی‌نظیر در تحریم‌ها حکایت از بصیرت ملت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، حجت‌الاسلام علی علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رابر با اشاره به هفته حجاب وعفاف اظهار داشت: عفاف و حجاب حاصل دو فضیلت حیا و غیرت است و حیا و غیرت هم از نشانه‌های ایمان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در جامعه ما شیرمردانی مدافع حرم و شیرزنانی مدافع حریم حضرت زینب (س) با حریم عفاف و حرمت اسلامی هستند، گفت:  قطعا ارزش کار شیر زنان اسلامی کمتر از کار شیرمردان نیست.

امام جمعه رابر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ۴ ماه از آغاز سال  ۹۹می‌ گذرد، گفت: شواهد پیداست سالی سرنوشت‌ساز و جهت‌دهنده را سپری خواهیم کرد که در این سال فرصت‌ها و تهدیدهایی پیش روی ماست.

علیدادی‌سلیمانی گفت: اولین فرصت سال ۹۹ را با اوج‌گیری کرونا مهمان ناخوانده بود که در کشور ما رزمایش همدلی و مواسات توانست بیشترین تصاویر اخلاقی را پیش روی جهانیان بگذارد و یکی دیگر از فرصت‌ها در خردادماه امسال شروع به کار مجلس یازدهم بود که امیدها را تقویت کرد.

وی با قدردانی از حضور نماینده مردم شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه در جمع نمازگزاران جمعه رابر گفت: نماینده هرسه ماه یک‌بار  در مصلی رابر گزارش عملکرد خواهد داد و پای درد دل مردم نمازگزار خواهد بود که امیدواریم گوشه‌ای از مشکلات سه شهرستان برطرف شود.

امام جمعه رابر اظهارداشت: در این چند ماهه سال ۹۹ عملکرد خوب، عدالت محورانه و فساد ستیزانه قوه قضائیه موجب شده نصاب بالایی را از اعتماد به انقلاب اسلامی ذخیره کنند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه تاب‌آوری بی‌نظیر مردم در تحریم‌ها و بی‌تدبیری آشکار دولتمردان حکایت از بصیرت ملت آگاه ما دارد، افزود: مشکلاتی که در بین‌الملل آمریکا و اروپا وجود دارد خصوصا در دوران کرونا مدیریتی رسواکننده از آنها به‌جا گذاشته و بهترین فرصت برای قوی شدن ایران اسلامی است.

وی افزود: دولت کنونی ما گرفتار بی‌برنامگی شده به‌گونه‌ای که همه مشکلات کشور را به اجرای برجام و مشکلات هسته‌ای ربط داده و با میدان ندادن به گروه‌های کارآمد و اعتماد به گروه‌های خود و ضعف در جذب حداکثری است و امروز بعضی عناصر خودباخته، بریده و پشیمان که سابقه بیش از۳۰ سال  پست‌های مدیریتی در دولت‌های مختلف داشته‌اند نامه سرگشاده می‌نویسند و فرمول فرار ازجلو را پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام/80030/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول