اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به‌زودی از سوی هیات‌رئیسه اعلام وصول می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی گفت: این طرح امضاهای زیادی دارد و به زودی از سوی هیات‌رئیسه اعلام وصول خواهد شد.

طرح توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به‌زودی از سوی هیات‌رئیسه اعلام وصول می‌شود

عباس مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت مصوبه این کمیسیون در خصوص توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی اظهار داشت: این طرح به صورت فوریت‌دار تنظیم شده که براساس آن اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی متوقف خواهد شد ضمن اینکه دولت هم ملزم به توقف اجرای داوطلبانه آن است. 

وی افزود: این طرح در پاسخ به زیاده‌طلبی‌های اروپا و آمریکا تهیه شده که نمایندگان زیادی آن را امضا کرده‌اند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون طرح مذکور در حال طی کردن مراحل اداری در هیأت رئیسه مجلس است که به زودی از سوی آنان اعلام وصول خواهد شد. 

وی درباره اعلام نظر مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان پشتیبانی‌کننده مسائل مهم کشور، نظرات تخصصی و کارشناسی‌اش را به نمایندگان مجلس ارائه کرده و خوشبختانه مفاد و نکاتی را که مورد نظر نمایندگان بوده است توسط کارشناسان مرکز پژوهش‌ها به منظور تقویت نظر کارشناسی مرتبط با این طرح دریافت شده است، ضمن اینکه هر جا نیاز به دیدگاه‌های تخصصی این مرکز باشد، از نظرات کارشناسان آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول