اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افاضلی: سپاهان پیشرفت قابل توجهی داشته/ با استقلال بازی نخواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: سپاهان امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدوارم بازی زیبایی باشد.

افاضلی: سپاهان پیشرفت قابل توجهی داشته/ با استقلال بازی نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم اظهار داشت: با توجه به این‌که دیدار هفته گذشته ما برگزار نشد، در ریتم حرکتی ما مشکل پیدا شده است اما امیدوارم با تمرینات این مشکل را جبران کرده باشیم و تلاش کردیم برگزار نشدن بازی را پوشش بدهیم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: حریف ما سپاهان، یک باشگاه قدیمی با کیفیت بسیار بالا است و سازماندهی فوق‌العاده‌ای دارد و موفق‌ترین سرمربی لیگ برتر را روی نیمکت به عنوان سرمربی دارد. امیر قلعه‌نویی را به عنوان بزرگ‌تر و پیش‌کسوت می‌شناسم و مربی فوق‌العاده‌ای است.

وی تصریح کرد: قلعه‌نویی هرجا بوده، هم زمان حال و هم زمان آینده را در نظر می‌گیرد و تیم را می‌بیند. سپاهان امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته؛ هرچند به اندازه کیفیتش امتیاز جمع نکرده اما تیم بسیار باکیفیت و خوبی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند.

افاضلی با بیان این‌که امیدوارم بازی زیبایی شود، گفت: برای این دیدار 7 مصدوم داریم و محرومی نداریم. امیدواریم از یک یا 2 تا از مصدومان در دقایقی استفاده کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد بازگشت مدیرعامل این باشگاه گفت: این‌که مدیری داشته باشی که فوتبالی باشد، امتیاز بزرگی است و شاید این شانس را برای من ایجاد کند که روی فوتبال در زمین بیشتر تمرکز کنم. البته مسائل ما هنوز پابرجاست و شاید شرایط بهتری پیدا کردیم. امیدوارم با آمدن آقای رضاییان و انرژی که با خود می‌آورند، به تیم کمک شود تا با وضعیت بهتری بازی‌های پایانی لیگ را انجام دهند.

وی در خصوص اتفاقات بازی با استقلال که برگزار نشد، اظهار داشت: شاید درست نباشد در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کنم اما فکر می‌کنم با توجه به حواشی زیادی که داشته، باید در مورد آن صحبت کنم. وضعیت کاملا روشن است و دلایل روشنی در مورد نتیجه وجود دارد و از لحاظ حقوقی، شواهدی وجود دارد.

افاضلی ادامه داد: تردیدی در مورد اتفاقی که باید بیفتد ندارم اما این‌که این اتفاق می‌افتد یا خیر و افرادی که ورود می‌کنند و سابقه مشخصی دارند که سرپرستی دارند و می‌خواهند مدیر شوند یا صبح در فدراسیون حضور پیدا می‌کنند و بعد در مورد آن صحبت می‌کنند، فقط در حد حرف است. از لحاظ حقوقی دلایل کافی وجود دارد که چه اتفاقاتی برای بازی افتاده است.

سرمربی پارس جنوبی جم تصریح کرد: به عنوان مربی پارس جنوبی جم این را می‌گویم که تحت هیچ شرایطی بازی مجدد با استقلال انجام نمی‌دهیم؛ حتی اگر 3 امتیاز بازی را هدیه کنند، با این تیم بازی نمی‌کنیم. تکلیف از نظر من روشن است. مجموعه پارس جنوبی نیز همین فکر را می‌‌کند که باید با توجه به مستندات رأی دقیقی صادر شود.

وی اظهار داشت: اگر قصوری در این زمینه صورت گیرد، اگر لازم باشد به صورت شخصی در فیفا این مسئله را مطرح می‌کنم. وکیلم نامه اولیه را به فیفا زده و منتظر است، مستندات دیگری را به وی ارائه کنم تا پرونده تکمیل شود و به فیفا بفرستیم. البته دوست ندارم این کار را انجام دهم.

افاضلی خاطرنشان کرد: در پرونده پارس جنوبی شرافت، عدالت و صداقت فوتبال در آزمایش است. اگر این 3 فاکتور مهم در این آزمون شکست بخورد دیگر امیدی به فوتبال ما نیست؛ اگر ببینم نیت و اراده کافی در داخل وجود ندارد تا این مسئله حل شود، مجبورم کاری را انجام دهم که دوست ندارم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: ممکن است شائبه دخالت دولت به عنوان مالک باشگاه استقلال و مهندسی نتایج پیش آید و این‌ها می‌تواند نتایج بدی برای فوتبال ما داشته باشد، فکر می‌کنم این ارزش را دارد که پالایشی در فوتبال انجام دهیم.

وی یادآور شد: منتظر هستیم و امیدوارم این مسئله را در داخل حل کنیم. منتظر هستیم تکلیف مشخص شود و نباید زیاد طولانی شود زیرا آخر فصل هستیم و تیم‌ها باید بدانند با حریفان در چه شرایطی بازی می‌کنند. این برای ما و رقیبان در جدول مهم است.

افاضلی گفت: پیام‌هایی به مدیران داده‌ام و همه چیز کاملا روشن است. نیازی به توضیحی ندارد. اگر کسی می‌خواهد چیزی را پایین یا بالا کند، بحث دیگری است. هواداران نگران نباشند و دنبال حق تیم در بازی با استقلال هستیم و کوتاه نمی‌آییم.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول