اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد نوآوری در خط‌کشی‌های جدید معابر شهری شاهرود

مشاور عمرانی شهردار شاهرود با بیان اینکه اجرای خط‌کشی طولی و عرضی معابر این شهر آغاز شد، گفت: ایجاد نوآوری یکی از اولویت‌های اصلی در خط‌کشی‌های جدید معابر شهری است.

ایجاد نوآوری در خط‌کشی‌های جدید معابر شهری شاهرود

محمود تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: عملیات خط‌کشی معابر شهری به منظور کاهش سوانح و ایمنی مسیرها انجام می‌شود و به روان‌سازی ترافیک شهری و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان کمک شایانی می‌کند.

وی اضافه کرد: هدف از انجام عملیات خط‌کشی معابر شهری، ایجاد محوری قابل مشاهده در تمام مدت شبانه‌روز، آسان شدن عبور و مرور و ایمنی بیشتر شهروندان است و خط‌کشی‌ها با جذابیت بصری انجام می‌شود.

مشاور عمرانی شهردار شاهرود با بیان اینکه اجرای خط‌کشی طولی و عرضی معابر این شهر آغاز شده است، ادامه داد: ایجاد نوآوری یکی از اولویت‌های اصلی در خط‌کشی‌های جدید معابر شهری است.

تیموری بیان کرد: استفاده از رنگ‌های زیبا و شبرنگ در خط‌کشی معابر شهری مدنظر قرار دارد که سبب می‌شود آمار تصادفات در شهرها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

وی افزود: با توجه به گسترش بیش از پیش شهر‌ها و خدمات شهری، اهمیت رفاه حال شهروندان باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد و همچنین افزایش خودرو‌ها در شهرها موجب افزایش ترافیک شده است که برای کاهش آن باید به توسعه حمل و نقل عمومی، اجرای قوانین و مقرارت، مشارکت جامعه و فرهنگ‌سازی در این زمینه توجه ویژه‌تری داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول