اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعزیرات و صمت کهگیلویه و بویراحمد کجایند؟/مردم در این آشفته بازار احساس ناامنی می‌کنند

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: صداوسیمای استان درد و رنج مردم از وضعیت بازار را منعکس کند مردم از وضعیت بازار ناامن هستند.

تعزیرات و صمت کهگیلویه و بویراحمد کجایند؟/مردم در این آشفته بازار احساس ناامنی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی شهدا را یکی از شاهدان قیامت دانست و گفت: هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند بلکه زنده اند و نزد پروردگار روزی داده می شوند و شهدا به مقام قرب عند ربهم رسیدند یعنی شهدا موثر در عالم وجود هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی به وضعیت این روزها بازار اشاره و بیان کرد: مردم شاهد گرانی افسار گسیخته و آشفته بازار هستند نوسانات لحظه ای قیمت اجناس امان مردم را بریده است در گذشته فقرا و نیازمندها نمی توانستند از بازار خرید کنند متاسفانه آلان آنهایی که اندک تمکن مالی هم داشتند در تهیه مایحتاج خودشان مانده اند واقعیت این است که نظارت ها ضعیف است و آه مردم دامان مسئولان ناکارآمد و بی کفایت را می گیرد.

وی افزود: علی القاعده باید نهادها و متولیان بازار را مدیریت کنند متاسفانه امروز بازار متولیان بازار را مدیریت می کند این یک فاجعه است در این اوضاع آشفته بازار مردم باید تعزیرات و صمت و اتاق اصناف را کنار خودشان و حامی خود ببینند شما کجای درد و رنج مردم هستید؟
دادگستری و مدعی العموم ورود کنند یک عده ای مثل دزد سر گردنه دارند حق و حقوق مردم را تضییع می کنند‌.مردم از وضعیت بازار احساس ناامنی می کنند شورای تامین شهرستان به وضعیت بازار و اصناف کهگیلویه ورود کنند و مردم را از مدیران ناکارآمد نجات دهند.

صلواتی با بیان اینکه صدا و سیمای استان درد و رنج مردم را منعکس کند و از مسئولان مطالبه گری کند یادآور شد: در مناطق محروم که مسئولان پروازی هستند و چند ساعتی در محل کار زیر کولرها نشسته اند و بعد هم سریع به محل سکونتشان باز می گردند درد و رنج مردم بیشتر است راه نجات مدیر متخصص و کارآمد و متعهد و دلسوز با روحیه جهادی است.

امام جمعه قلعه رئیسی به پیام رهبر معظم انقلاب در پاسخ به اسماعیل هنیه اشاره و این پیام موجی از امید را در دل مردم فلسطین به وجود آورد و در ادامه عنوان کرد: در سال 99چند محور مورد همگان قرار گرفت که امسال را با اوج بیماری کرونا آغاز کردیم و بزرگترین تهدید را با همکاری مردم و مسئولان مدیریت کردیم که مشارکت مردم و انتشار عطر همدلی و مواسات در جهان به نمایش گذاشته شد، مجلس یازدهم با ترکیب جوان و آرایش انقلابی آغاز بکار کرد و امیدها را به اصلاح و تحول بیشتر تقویت کرد به همین خاطر روزهای اول مورد هجمه قرار گرفت و مورد سوم عملکرد خوب دستگاه قضا و ورود این دستگاه در حوزه های حقوق شهروندی و حمایت از تولید و کار آفرینی است که این مقدمه فراهم شدن یک دولت جوان انقلابی در بهار 1400 خواهیم بود.

صلواتی به روز عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: حجاب ثمره عفت و غیرت است که دو نشانه اصلی ایمان هستند عامل اصلی بدپوشی و غرب زدگی ضعف شخصیتی و هویتی و اعتقادی است، اگر بی حجابی نشانه تمدن است پس حیوانات متمدن تر هستند و بی حجابی فقر فرهنگی و یک بیماری است و فرهنگ برهنگی ریشه در برهنگی فرهنگی دارد و هر قدر لجاجت کنیم و بدحجاب شویم در قبر باحجاب خواهیم شد.

وی افزود: امروز شیرمردانی داریم که مدافع حرم حضرت زینب هستند و شیرزنانی داریم که مدافع حریم حضرت زینب هستند و زینب حرم و حریم دارد و حریم حضرت زینب حریم عفاف و حجاب اسلامی است و اجر شیرزنان مدافعان حریم کمتر از اجر شیرمردان مدافع حرم نیست و خواهران و مادران شهر قلعه رئیسی هم می خواهم که به حرمت خون شهدا حجاب خود را هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی حفظ کنند و باید به خانم های که خودشان را در بازار فضای مجازی عرضه می کنند تذکر داده شود.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول