اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گفت‌وگوی تلفنی پامپئو و ماس درباره اوضاع لیبی و تقابل با چین

وزیران امور خارجه آمریکا و آلمان روز جمعه تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کرده و درباره اوضاع لیبی و ضرورت مقابله با چین بحث کردند.

گفت‌وگوی تلفنی پامپئو و ماس درباره اوضاع لیبی و تقابل با چین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه خبر داد که «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا و «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان امروز تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی درباره اولویت‌های آلمان در دوران ریاست خود در شورای اتحادیه اروپا و همچنین شورای امنیت سازمان ملل که از روز اول جولای (10 تیرماه) آغاز شده گفت‌وگو کردند.

بر اساس گفته اورتاگوس، پامپئو و ماس درباره مسیر پیش رو برای بازیابی اقتصادی در پی همه گیری ویروس کرونا، روابط آمریکا و اروپا در مقابله با چین و گام‌ها در مسیر کاهش پایدار خشونت و پیشرفت در گفت‌وگوهای سیاسی در لیبی بحث کردند.

در این گفت‌وگوی تلفنی پامپئو بر تعهد آمریکا بر توسعه روابط دو سوی اقیانوس اطلس و ضرورت ادامه هماهنگی برای مقابله با چالش‌های بین‌المللی تاکید کردند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول