اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی: تراکتور همچنان می گوید باید لیگ را تعطیل کرد/ شرایط تیم ها نابرابر است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: همچنان می گوییم باید لیگ را تعطیل کنند چراکه جان آدم ها مهم تر است.

الهامی: تراکتور همچنان می گوید باید لیگ را تعطیل کرد/ شرایط تیم ها نابرابر است

به گزارش خبرگزاری فارس، ساکت الهامی درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی با استقلال اظهار داشت: ما آمادگی برگزاری بازی را داشتیم و برنامه ریزی کرده بودیم. هرچند استقلالی ها با توجه به شرایطشان تمرینات خود را برگزار نکرده بودند اما تیم ما آماده بود. روز گذشته هم اعلام کردند برگزاری بازی قطعی است. امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسند و همراه با کسب نتیجه انجام بدهیم.

وی افزود: دوستان ما در باشگاه های فولاد و استقلال از برخی صحبت های من ناراحت شده بودند. بازیکنان، کادرفنی و هواداران این تیم ها برای ما قابل احترام هستند. برای ما تفاوتی ندارد تست کدام بازیکن استقلال مثبت شده یا منفی. از خدا می خواهم تمام تست ها منفی باشد چراکه مجیدی حق دارد از تمام بازیکنانش استفاده کند.

سرمربی تیم تراکتور ادامه داد: صحبت من با سازمان لیگ است. ما هم برای بازی با نساجی هفت بازیکن خود را نداشتیم. به سازمان لیگ گفتیم با توجه به شرایط تیممان بازی با نساجی به تعویق بیفتد. پیش از این هم اصرار کردیم با توجه به فراهم نبودن شرایط برگزاری بازی ها، امکان انجام نشدن آنها نیست. محمدرضا زنوزی گفت اگر بازی ها برگزار شود، باز هم تعطیل خواهد شد.

الهامی افزود: اگر فولاد فردا بازی نکند، 2 بازی از تیم ما کمتر دارد. بازیکن های فولاد کرونا گرفته اند و جواد نکونام حق دارد از آنها استفاده کند. اکنون هفته دوم یا سوم لیگ نیست بلکه هفته بیست و پنجم است. اگر فولاد هفته قبل با نساجی بازی می کرد شرایط برای هر 2 تیم خیلی متفاوت بود تا اینکه سه هفته دیگر با هم بازی کنند. 

وی ادامه داد: در این شرایط کج دار و مریز و نابرابر تیم ها ناخواسته سود می برند و ضرر می کنند. دستیار اول من و خانواده اش هم درگیر کرونا هستند و ما هم کرونایی داریم. اگر تست برخی بازیکنان استقلال منفی شده است، حق شان است از این بازیکنان استفاده کنند. فرهاد مجیدی که نمی تواند با 10 بازیکن تیمش را به زمین بفرستد.

سرمربی تراکتور گفت: بحث من این است 2 گانگی پیش نیاید و تیم ها اسامی بازیکنان کرونایی شان را اعلام  کنند.  اکنون جلسه آنالیز بازی را داشتیم اما نمی دانم استقلال کدام بازیکنانش را در اختیار ندارد. نمی دانم چه کار باید مقابل استقلال انجام بدهم.

الهامی درباره اینکه آیا تراکتور به جز ویلیان میمبلا بازیکن غایب دیگری دارد یا خیر، توضیح داد: عکاشه حمزویی هنوز به ایران برنگشته است. اشکان دژاگه هم 3 روز است با ما تمرین می کند و برای بازی فردا در فهرست تراکتور است. من همچنان می گویم بازی ها را تعطیل کنید چراکه جان آدم ها در خطر است اما اگر قرار به برگزاری بازی ها است، شرایط برای همه برابر باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول