اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لاستیک گران نشده است/ مرغ ارزان می‌شود

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: به میزان مورد نیاز لاستیک در استان زنجان وجود دارد و هیچ گونه کمبودی در این زمینه نداریم و قیمت آن هم افزایش نیافته است.

لاستیک گران نشده است/ مرغ ارزان می‌شود

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ارتباط با تأمین کالاهای اساسی نظارت‌های لازم در استان وجود دارد و مشکلی در این رابطه در زنجان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 10 جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده است، اضافه کرد: در این جلسات تصمیمات مربوط به تنظیم بازار و نظارت بر کالاهای اساسی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از تصمیمات استانی مربوط به تعیین قیمت مرغ بود، بیان کرد: در همین راستا مقرر شد، هر کیلوگرم مرغ 10 هزار و 750 تومان و قیمت مرغ گرم (آماده طبخ) برای مصرف کننده با قیمت 15 هزار و 750 تومان در سطح واحدهای صنفی استان عرضه شود.

فغفوری ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد، شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صمت اقدام و قطعه‌بندی مرغ تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحدهای قطعه‌بندی ممنوع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در زمینه عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب عنوان کرد: با توجه به نظارت‌های صورت گرفته، هم اکنون گوشت مرغ با قیمت مصوب در همه واحدهای پروتئینی و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت صادرات هرگونه فرآوری محصول مرغ، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

فغفوری همچنین در ارتباط با بحث لاستیک نیز گفت: میزان لاستیک مورد نیاز در انبارهای اداره کل راهداری استان موجود است و هیچ گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد.

وی درباره افزایش احتمالی قیمت لاستیک تصریح کرد: تاکنون هیچ اعلامی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و یا ستاد تنظیم بازار کشور، مینی بر افزایش قیمت لاستیک صورت نگرفته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول