اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پایان ساخت مسجد دانشگاه آزاد آزادشهر/ آغاز عملیات اجرایی ساخت المان گلزار شهدا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با اشاره به تکمیل پروژه ساخت مسجد دانشگاه، گفت: عملیات اجرایی ساخت المان گلزار شهدای دانشگاه نیز به زودی آغاز می‌شود.

پایان ساخت مسجد دانشگاه آزاد آزادشهر/ آغاز عملیات اجرایی ساخت المان گلزار شهدا

مهدی نادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در سال 1367 تاسیس و یکی از باسابقه‌ترین دانشگاه‌های استان گلستان به شمار می‌رود، اظهار کرد: از همان ابتدا این دانشگاه بنای خود را بر ترویج فرهنگ و دانایی قرار داد و همچنان نیز بر همین مسیر ثابت قدم هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر جزو دانشگاه‌های بزرگ و معتبر منطقه به شمار می‌رود، افزود: بسیاری از نهادها و ادارات مدرک این دانشگاه را معتبرتر از بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات دانسته و در مراحل استخدامی لحاظ می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد مرکز کلاله زیر نظر واحد آزادشهر فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: تمامی دخل و خرج مالی و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و اساتید این مرکز دانشگاهی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر است.

نادری از استقرار 11 رشته تحصیلی در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر خبر داد و گفت: 43 رشته کارشناسی ارشد و بالغ بر 103 رشته کارشناسی نیز در این واحد فعال است که عملا تمامی رشته‌ها را از فنی و مهندسی و هنر و معماری گرفته تا پیراپزشکی و برخی رشته‌های علوم پایه را شامل می‌شود.

وی با تقدیر از مدیریت خوب دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان از زمان حضور «حجت‌الاسلام طاهری» در مسند مدیریت، ادامه داد: مدیریت خوب و نگاه مثبت ایشان به تعامل بیشتر دانشگاه‌ها با جامعه و به ویژه مردم باعث رشد و افزایش حضور دانشجویان در این دانشگاه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با اشاره به اینکه در سال‌های 1397 و 1398 بیشترین جذب دانشجو در استان گلستان را واحد آزادشهر داشته است، تصریح کرد: حدود 4 هزار 300 دانشجوی فعال در حال حاضر در رشته‌های مختلف این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

نادری از نهایی شدن مراحل ساخت مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر خبر داد و اضافه کرد: این مسجد که با بهترین مصالح و با نظر مشاوره‌ای بهترین اساتید فنی و عمرانی ساخته شده و با کمک خیرین ضمن زیباسازی مفروش نیز شده، در حال افتتاح است و به زودی با حضور مسوولان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با دریافت طرح نهایی المان گلزار شهدای گمنام دانشگاه، پروژه ساخت این المان نیز به زودی مراحل اجرایی خود را آغاز خواهد کرد، افزود: در تلاش هستیم بستری را ایجاد کنیم که گلزار شهدا و مسجد در طول روز در دسترس مردم عزیز شهرستان نیز قرار بگیرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول