اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار/ جابجایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از آغاز بهره‌برداری میدان جدید میوه و تره‌بار با جابجایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم به این محل خبر داد.

آغاز بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار/ جابجایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی عامری صبح امروز در جمع خبرنگاران در این ارتباط اظهار کرد: سرانجام پس از سالها تلاش، شاهد بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار شهر بندرعباس هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگ آرزوی دیرینه شهروندان و فعالین این بخش است، افزود: این بازار در مجموع دارای ۹۲ غرفه است که نیاز شهروندان در این زمینه را به کلی مرتفع می‌کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: در محل میدان قدیم ۳۵ غرفه دایر بود که پس از جلسات متعدد، توافق نهایی با آنها صورت گرفته و این غرفه‌ها به محل میدان جدید منتقل شده‌اند.

عامری گفت: با این اتفاق، شاهد پوشانیدن جامه عمل به یک وعده بزرگ دیگر از سوی شهرداری بندرعباس هستیم، چرا که بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار آرزوی همه شهروندان و خصوصا فعالین این بخش بوده است.

این مقام مسئول در ادامه نیز اظهار کرد: این میدان با ۲۴ هکتار مساحت در شرق شهر بندرعباس و در نزدیکی میدان میوه و تره‌بار فعلی قرار دارد.

اضافه می‌شود، در این میدان، محلی برای عمده و خرده‌فروشی میوه، خدمات بانکی، حمل‌ونقلی و تعمیرگاهی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول