اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری اجتماع مجازی«دختران حاج قاسم»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری اجتماع مجازی با عنوان «دختران حاج قاسم» و نشست «حجاب و عفاف سمبل عزت و کرامت» در فضای مجازی خبر داد.

برگزاری اجتماع مجازی«دختران حاج قاسم»

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این روز هزاران نفر به جرم دفاع از حجاب در مسجد گوهرشاد در مشهد مقدس به خاک و خون کشیده شدند و برای همیشه در تاریخ اسلام و ایران ماندگار شدند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت عفاف و حجاب ادامه داد: امروز شاهد هجمه وحشیانه دنیای استکبار و مزدوران داخلی به حجاب و عفاف بوده و از سویی شاهد کم‌کاری و بی‌توجهی برخی مدیران و مسؤولان به این فریضه مهم هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه‌های مختلف در هفته عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: طرح این موضوع مهم در پایگاه‌های نماز جمعه استان، صدور بیانیه توسط تشکل‌های خواهران، اجرای برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی در مساجد، پایگاه‌های بسیج و انتشار کلیپ‌ها، مقالات، دست نوشته‌های مناسب در فضای مجازی از جمله برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای این ایام است.

حجت الاسلام محمودی به برگزاری اجتماع مجازی «دختران حاج قاسم» اشاره کرد و افزود: امشب با حضور ۱۵ شخصیت از کشورهای مختلف با عنوان «نشست حجاب و عفاف سمبل عزت و کرامت» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول