اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تمجید: مسابقات لیگ تکواندو به صورت حضوری برگزار خواهد شد

سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: با وجود اینکه شاهد برگزاری مسابقات آنلاین در بخش‌های مختلف هستیم اما رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک پومسه صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

تمجید: مسابقات لیگ تکواندو  به صورت حضوری برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن تمجید در خصوص اینکه ثبت‌نام برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک و برتر پومسه تا روز چهارشنبه 25 تیرماه امکان‌پذیر است، اظهار داشت: با وجود اینکه شاهد برگزاری مسابقات آنلاین در بخش‌های مختلف هستیم اما رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک پومسه صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد. بدون شک سلامت بازیکنان در هر دو بخش پومسه و کیوروگی مهمترین اولویت فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ است و رقابت‌ها زمانی آغاز خواهد شد که کشور از این وضعیت بحرانی خارج شده و حالت ثبات پیدا کند تا بتوانیم با آرامش خاطر شاهد رقابت تکواندوکاران باشیم.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو افزود: فدراسیون و سازمان لیگ شرایط همه استان‌ها را برای برگزاری مسابقات در نظر می‌گیرد؛ در حال حاضر استان‌هایی در وضعیت قرمز قرار دارند که پومسه‌روهای خوبی در اختیار دارند و قطعا زمانی مسابقات را آغاز می‌کنیم که شرایط بهتر شده باشد.

وی ادامه داد: محل برگزاری مسابقات طبق سنوات گذشته در فدراسیون است و اگر استانی نیز تقاضای میزبانی داشته باشد چنانچه از لحاظ کرونا در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، می‌توانیم به عنوان میزبان انتخاب کنیم.

تمجید تاکید کرد: تمام عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر با سازمان لیگ و فدراسیون در ارتباط باشند و اخبار موثق را از سایت فدراسیون رصد کرده و به شایعات توجهی نکنند.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها تا روز چهارشنبه است و عزیزان در این بازه زمانی ثبت‌نام‌های خود را انجام دهند تا آمار شرکت کنندگان را به صورت کامل داشته باشیم و بتوانیم برای برگزاری رقابت‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول