اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ناجا: برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد

نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب اعلام کرد: ناجا در حوزه عفاف و حجاب با عقلانیت، تجربه و دانش و با قدرت قدم بر می دارد و برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان اصول اولیه و ریشه دار حاکمیت اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ناجا: برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروی انتظامی در پیامی فرا رسیدن 21 تیرماه، روز عفاف و حجاب را گرامی داشت. در متن این پیام آمده است:

"بیست و یکم تیرماه یادآور روزی است که رضا خان دیکتاتور و نوکر اجانب، مسجد گوهرشاد را به توپ بست و معترضان به بی حجابی را به خاک و خون کشید.

از آن روز بیش از 80 سال می گذرد و دشمنان اسلام و مستکبران تاکنون از اقدامات شوم خود عقب نشینی نکرده اند و همواره ارزش های دینی، اسلامی و حجاب بانوان و بنیان و سبک زندگی خانواده های ایرانی را نشانه گرفته اند و به دنبال سست شدن پایه های اعتقادی خانواده ها و جوانان ایرانی هستند.

این در حالی است که به کوری چشم دشمنان، جمهوری اسلامی ایران دارای شیرزنانی غیور و با بصیرت است که قرن هاست از حجاب و عفت خود به عنوان میراثی گران بها و ارزنده ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی حفاظت می کنند و همانطور که در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشتند، امروز نیز تا پای جان در جهت دفاع از عفاف و حجاب و جایگاه رفیع زن کوتاهی نمی کنند و اجازه نمی دهند که خدشه ای به حیثیت و اصالت زنان وارد شود.

در این پیام آمده است: امروز حجاب تنها یک پوشش نیست و در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند لازم است که با الگو گرفتن از سیره و روش ائمه معصومین و حضرت زهرا (س) و در راس امور قراردادن امر به معروف و نهی از منکر در جهت رشد باورهای مذهبی و نشان دادن شایستگی های زن مسلمان، جاری و ساری شدن حجاب و عفاف در جامعه و رشد و شکوفایی استعدادها گام های اساسی برداشته و شرایطی در جامعه مهیا شود که موضوع حجاب به عنوان دغدغه مسؤولان باشد و بیش از هر زمان دیگری احساس مسئولیت کنند و اقدامات بازدارنده ای در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جامعه خصوصا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام دهند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این پیام ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اعلام می دارد که بر اساس وظایف شرعی و ذاتی خود که تامین و برقراری نظم و امنیت در جامعه است در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، در حوزه عفاف و حجاب با عقلانیت، تجربه و دانش و با قدرت قدم بر می دارد و برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان اصول اولیه و ریشه دار حاکمیت اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول