اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

100 واحد صنعتی گلستان با همکاری قوه‌قضاییه به‌چرخه‌ تولید بازگشت

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: در سه سال گذشته با همکاری قوه قضاییه توانستیم 100 واحد صنعتی را به چرخه کار بازگردانیم.

100 واحد صنعتی گلستان با همکاری قوه‌قضاییه به‌چرخه‌ تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان  از وجود 246 پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در گلستان خبر داد و اظهار کرد: به بهره‌برداری رسیدن نیمی از این پروژه‌ها 5 هزار و 213 شغل به وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سال جاری، تحقق منویات مقام معظم رهبری و رسیدن به جهش تولید در استان است.

طلوعیان با بیان اینکه در سه سال گذشته با همکاری قوه قضائیه توانستیم 100 واحد صنعتی را به چرخه کار بازگردانیم،‌ اضافه کرد: امسال برنامه ریزی شده است که 50 واحد صنعتی در داخل شهرک های صنعتی و خارج از آن به چرخه تولید باز گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 16 واحد صنعتی در سطح استان گلستان احیاء شده است و این واحدها با بیش از 60 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند.

طلوعیان خاطرنشان کرد: در سطح استان 246 واحد صنعتی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت وجود دارد و اگر بتوانیم نیمی از این واحدهای صنعتی را به بهره‌برداری برسانیم می‌توانیم 5 هزار و 213 شغل در بخش صنعت به وجود بیاوریم.

به گفته وی، پیش‌بینی سرمایه‌گذاری این طرح‌ها، 17552 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول