اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دوخت صلواتی چادر برای چادر اولی‌ها

فرمانده سپاه نهاوند از دوخت صلواتی چادر برای چادراولی‌ها خبر داد و گفت: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ۴۰ عنوان برنامه با هماهنگی سایر ادارات در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

دوخت صلواتی چادر برای چادر اولی‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه نهاوند علی مختاری اظهار کرد: هفته حجاب به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و دیگر شهدای عفاف و پاکدامنی که در ۲۱ تیرماه سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب به شهادت رسیدند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاسازی مناسب با موضوع حجاب در ادارات، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام خواهد شد از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های نقاشی، خطاطی، مقاله‌نویسی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: از برنامه‌های این هفته دوخت صلواتی چادر برای چادراولی‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران است که در ترویج انتخاب حجاب برتر انجام می‌شود.

وی در ادامه تهیه جهیزیه و تجلیل از افراد محجبه در سطح ادارات شهرستان، تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و اجرای مسابقات «سلاله نور» را از دیگر از برنامه های مهم این هفته خواند.

مختاری گفت: تمام تلاش مجموعه نیروهای انقلابی در این هفته آشنایی خانواده‌ها و خصوصا نسل جوان با سبک زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ماست.

وی با بیان اینکه طی هفته آینده نیز رزمایش مومنانه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان ادامه پیدا خواهد کرد افزود: در طول هفته عفاف و حجاب عرضه چادر مشکی به صورت آماده و با قیمت ۱۶۰ هزار تومان در طبقه بالای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) و در حوزه علمیه خواهران نیز توسط بسیج طلاب خواهران انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان تصریح کرد : به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به صورت مجازی در راهپیمایی شرکت کرده و از حجاب و عفاف حمایت کنند.

انتهای پیام/ 3140 /خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول