اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کرونا، موضوع اجرای بعدی «نقاشان نور» است‌/ فروش عکس ثبت‌شده در عصرجدید

مسئول گروه «نقاشان نور» که در برنامه عصر جدید شرکت کرده بودند، گفت: قصد داریم عکس ثبت‌شده در این برنامه را به صورت همت عالی به فروش برسانیم تا بتوانیم هزینه‌های تمرین مرحله بعدی را تأمین کنیم.

کرونا، موضوع اجرای بعدی «نقاشان نور» است‌/ فروش عکس ثبت‌شده در عصرجدید

علی تقوایی، عکاس و مسئول گروه «نقاشان نور» که در برنامه تلویزیونی عصر جدید حضور یافته و به مرحله بعدی راه یافته است، درباره اجرای آتی این گروه به خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس گفت: در مرحله بعد، موضوع «کرونا» را مدنظر داریم و برای آن تمرین خواهیم کرد.

وی افزود: تمرین‌های گروه هزینه‌بر است و برای تأمین هزینه‌ها، قصد داریم عکس ثبت‌شده در برنامه عصرجدید (عکس تزئینی این مصاحبه) را به فروش برسانیم. بنابراین، فقط یک نسخه‌ از آن را در اندازه بزرگ (عرض ۷۰ سانتی‌متر) چاپ و قاب می‌کنیم و به صورت همت عالی به فروش می‌رسانیم. قیمت پایه این عکس ۳ میلیون تومان است و اگر فرد یا نهادی تمایل به خرید آن داشت، می‌تواند با رایانامه alitaghvaei1371@gmail.com یا شناسه @Alitaghvaei1 در شبکه‌های اجتماعی مکاتبه کند.

این عکاس در بخش دیگری از این مصاحبه، درباره تاریخ اجرای جدید گروه «نقاشان نور» در برنامه عصر جدید گفت: پیش‌تر مردادماه را اعلام کرده بودند اما با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا، احتمال می‌رود این تاریخ به تعویق بیفتد.

تقوایی در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای مرحله بعدی، علاوه بر عکاسی و تصاویر، از صداها و آواها هم استفاده می‌کنیم.

 

اجرای گروه «نقاشان نور»‌ در عصرجدید

 


انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول