اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آزمون ورود به حوزه علمیه بوشهر مجازی برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از تغییر نحوه برگزاری آزمون ورود به حوزه خبر داد و گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

آزمون ورود به حوزه علمیه بوشهر مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع خبرنگاران از تغییر نحوه برگزاری آزمون سراسری ورود به حوزه علمیه خبر داد و اظهار داشت: با لحاظ شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برادران سال تحصیلی 1400-1399 بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر زمان برگزاری آزمون را روز چهارشنبه مورخ 25 تیر 1399 عنوان کرد و ابراز داشت: کلیه داوطلبانی که در سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه ثبت نام نموده‌اند(حداقل کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده) می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند و از امتیازات آن برخوردار شوند.

وی بیان داشت: داوطلبان که بدلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا به هر دلیل دیگری، موفق به شرکت در آزمون نشوند می‌توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند، بدیهی است در این کمیسیون شایستگی‌های لازم علمی و شخصیتی برای ورود به حوزه به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی در نظر گرفته خواهد شد.

خدری گفت: متقاضیان که برخی از شرایط اولیه(معدل کلاسیک و سن) را نداشته باشند، نیز می‌توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند، شرائط پذیرش کمیسیونی در سایت پذیرش اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه هر داوطلب لازم است مطابق با آخرین پایه یا مقطع تحصیلی خود در یک گروه از گروه‌های آزمونی شرکت کند افزود: آزمون هر گروه در قالب گروه1، گروه2 و گروه3 به صورت درس به درس و مطابق جدول زمانبندی در راهنمای آزمون برگزار خواهد شد و داوطلبان بعد از اتمام هر آزمون تا رسیدن زمان شروع آزمون بعدی باید منتظر بمانند.

وی ادامه داد: در هر عنوان کل سوالات مربوطه به داوطلب نمایش داده شده و به ازای هر سوال 120 ثانیه فرصت پاسخ دهی وجود دارد و در صورت تاخیر حداکثر 15 دقیقه بعد از شروع هر آزمون شما مجاز به ورود به آزمون بوده و بعد از گذشت این مدت سامانه اجازه ورود به داوطلبان را نخواهد داد، این مدت 15 دقیقه جزء کل زمان آزمون است.

خدری با بیان اینکه داوطلبان به گروه، ساعت و عناوین آزمون‌ها توجه داشته و فقط در آزمون اختصاصی گروه تحصیلی خود طبق جدول گروه‌های تحصیلی شرکت کنند گفت: جهت آمادگی بیشتر یک آزمون آزمایشی در روز شنبه مورخ 21 تیر ماه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد که متقاضیان می‌توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود از طریق سامانه شخصی، تبلت و یا گوشی همراه خود در این آزمون شرکت نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: داوطلبان جهت جلوگیری از اشکالات احتمالی ترجیحا از طریق سیستم شخصی و یا لپ تاپ اقدام نمایند و برای جلوگیری از اشکالات احتمالی و همچنین آمادگی بیشتر، شرکت در آزمون آزمایشی تاکید می‌شود.

وی ابراز داشت: داوطلبان می توانند در صورت بروز مشکل هنگام آزمون جهت راهنمایی با شماره تلفن های 02532135339 یا 02532135325 یا 02532135321 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول