اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جدی: جشنواره تئاتر دانشگاهی امسال شناور خواهد بود/ تغییر در زمان برپایی جشنواره

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی از تغییر زمان جشنواره خبر داد و گفت: این شرایط خاص به خاطر کرونا و تعطیلی دانشگاه ها ایجاد شده که تلاش داریم امسال جشنواره را به صورت شناور برگزار کنیم.

جدی: جشنواره تئاتر دانشگاهی امسال شناور خواهد بود/ تغییر در زمان برپایی جشنواره

«مجتبی جدی» دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ضمن بیان این مطلب، به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: در حال حاضر تمرکزمان روی بخش پژوهش و آموزش است بعد از این نیز به بخش صحنه ای می رسیم.

وی در ادامه افزود:  معاون پژوهش و آموزش را هفته گذشته اعلام کردیم تا با کمک خانم خالقی بتوانیم اولویت های این بخش را مشخص کنیم. این روزها هم مشغول برنامه ریزی برای کلاس های آموزشی و کارگاه های بلند مدت هستیم تا فراخوان این بخش را هم به زودی تدوین و ابلاغ کنیم.

جدی با اشاره تغییر صد در صدی زمان برپایی جشنواره تئاتر دانشگاهی گفت: به خاطر کرونا و بازگشایی دانشگاه ها امسال جشنواره به صورت شناور برگزار می شود یعنی زمان مشخصی نخواهد داشت همینطور اینکه امسال جشنواره طولانی تر از هر سال خواهد بود و تمرکزمان روی بخش آموزش و پژوهش است.

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی گفت: بخش های آموزش و پژوهش هر ساله به خاطر کوتاه بودن زمان جشنواره در حاشیه قرار می گرفتند اما امسال تصمیم داریم با یک تغییر رویکرد در کنار بخش صحنه به آموزش و پژوهش بیشتر توجه کنیم تا اتفاقات بهتر و متفاوت تری هم در این بخش ها رقم بخورد.

وی درباره زمان برپایی جشنواره  گفت: هر زمانی که دانشگاه ها بازگشایی شوند و دانشجویان در خوابگاه ها مستقر بشوند جشنواره را زمان بندی می کنیم. 

جدی درباره منظور از شناور بودن جشنواره نیز گفت: ممکن است بخش صحنه ای که قرار بود آبان ماه برگزار شود به بهمن یا اسفند و حتی اردیبهشت 1400 برسد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری مجتبی جدی با بخش پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول