اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتخابی که نویدبخش تحول در ورزش استان است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخاب نماینده استان، به‌عنوان عضو ناظر در وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به سابقه ورزشی این نماینده استان و با داشتن آگاهی از این حوزه تخصصی، وی می‌تواند به عنوان نماینده‌ای ورزشی، پیگیر مطالبات بوده و راهکارهای توسعه متوازن ورزش در استان را تسریع بخشد.

انتخابی که نویدبخش تحول در ورزش استان است

حمید کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به انتخاب عضو ناظر در وزارت ورزش و جوانان گفت: در ادوار مختلف حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ثمرات بسیار خوبی برای ورزش استان و کشور داشته و خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۳۰ سال سابقه ورزشی احمد راستینه افزود: با توجه به سابقه ورزشی این نماینده استان و با داشتن آگاهی از این حوزه تخصصی، وی می‌تواند به عنوان نماینده‌ای ورزشی، پیگیر مطالبات بوده و راهکارهای توسعه متوازن ورزش در استان را تسریع بخشد.

وی تشریح کرد: از طرفی ارتباط موثر با جوانان و آشنایی با دغدغه‌های این قشر موجب خواهد شد تا مسیر خدمت به جوانان پرافتخار در حوزه‌های مختلف هویت، ازدواج، اشتغال، مسکن هموارتر شود.

کریمی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری از برخی کمبودهای تاریخی در این دو حوزه رنج می‌برد، عنوان کرد: متاسفانه با تمامی تلاش‌های انجام شده، این استان با تمامی شایستگی و افتخارآفرینی، در جایگاه ۲۶ کشور به لحاظ سرانه ورزشی قرار دارد که عزم جدی مسؤولان استانی و وزارت ورزش و جوانان را برای بهبود این شرایط می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه سهم حضور کارخانجات در ورزش بسیار ناچیز و انگشت‌شمار است، خاطرنشان کرد: بودجه‌های ورزشی استان نیز کفاف حمایت از قهرمانان و توسعه ورزش همگانی را نمی‌دهد.

وی یادآوری کرد: ورزشکاران باغیرت استان طی دو سال گذشته بیش از دو هزار و 600 مدال را در گنجینه افتخارات ورزش استان و کشور ثبت کرده‌اند، ۲۶۰ خانه ورزش روستایی راه‌اندازی شده است، بیش از ۶۰۰ تیم به رقابت‌های مختلف اعزام شده‌اند و بیش از ۷۰ میزبانی ملی و بین‌المللی در استان برگزار شده است.

لازم به ذکر است، احمد راستینه نماینده جوان مردم استان در مجلس یازدهم سال‌ها ورزش حرفه‌ای را دنبال کرده و دان6 کاراته دارد، وی اخیرا به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.
انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول