اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

عدم برگزاری کنکور، کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد / لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

نایب‌رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر ضرورت برگزاری کنکور با رعایت تمامی پروتکل‌ها، تصریح کرد: عدم برگزاری آن یک سال تمامی فعالیت‌های آموزشی کشور را تحت تأثیر قرار می‌هد.

عدم برگزاری کنکور، کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد / لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی نماینده ۵ شهرستان خراسان شمالی محمد وحیدی با اشاره به نشست هفته گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با وزیر علوم، اظهار کرد: در این نشست درباره برگزاری کنکور بحث و بررسی و بر رعایت تمامی پروتکل‌ها برای برگزاری کنکور تأکید شد.

وی با یادآوری اینکه طی همین یکی دو هفته گذشته، دانش آموزان پایه دوازدهم و سیزدهم آموزش‌وپرورش برای امتحانات نهایی به شعب آزمون رفته و بدون هیچ مشکلی امتحانات نهایی برگزار شد، گفت: بر اساس گزارش‌ها، در این آزمون‌ها روزی یک‌میلیون دانش‌آموز و کادر آموزشی در جلسات امتحان حاضر شدند و آزمون برگزار شد.

نایب‌رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: بنابراین اگر مشکلی وجود داشت باید برای این دانش آموزان نیز راهکار دیگری در نظر گرفته می‌شد ولی آن‌ها امتحانات خود را برگزار کرده و آماده کنکور شدند؛ لذا امروز نباید حق این داوطلبان را برای شرکت در کنکور سلب کرد.

وی با بیان اینکه چنانچه کنکور برگزار نشود، دانشگاه‌ها یک سال با عقب‌ماندگی مواجه می‌شوند، ادامه داد: افزون بر این، تمامی آزمون‌های کشور با برگزار نشدن کنکور تحت‌الشعاع کنکور قرار می‌گیرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه می‌توان با رعایت فاصله‌ها و افزایش تعداد شعب کنکور را برگزار کرد، افزود: حرف اول و آخر را در رابطه با برگزاری کنکور ستاد ملی مقابله با کرونا می‌زند و هر تصمیمی این ستاد اتخاذ کند، همگان باید تمکین کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول