اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شورای شهر تهران 2 هفته تعطیل می‌شود

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا به دلیل کرونا تعطیل نمی شود، گفت: اما هر ساله شورا در مرداد حدود 2 هفته تعطیل می شود و امسال هم مانند روال قبل خواهد بود.

شورای شهر تهران  2  هفته تعطیل می‌شود

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره افزایش شیوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: شهروندان باید هر چه بیشتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و علاوه بر استفاده از ماسک، سعی بر رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: سیاست دولت فعال بودن اقتصاد در کشور است لذا از آنجایی که فعالیت‌ها و کارها در حال حاضر تعطیل نیست شهروندان باید حتما رعایت دستورالعمل‌ها را مدنظر قرار دهند.

 رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره اینکه نظر شورای شهر درباره لغو و اجرای طرح ترافیک گفت: مدیریت شهری در حال حاضر نظر به برداشته شدن طرح ترافیک ندارد و به عبارتی در شورا هم اعتقادی نداریم که طرح لغو شود.

صدراعظم‌نوری گفت:‌اجرای طرح سبب کاهش ترافیک به ویژه در محدوده مرکزی شهر می‌شود و این سؤال مطرح است که آیا اگر طرح لغو شود مسافران حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد؟ و یا این ناوگان هم تعطیل می‌شود؟

وی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم را یکی از دلایل مهم شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: اینکه شهروندان از ماسک استفاده نکنند سبب گسترش کرونا می‌شود و هر شهروندی باید خود را ملزم به رعایت این مساله بداند. 

 رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران  در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا تعطیل می‌شود یا خیر، گفت: خیر البته در مرداد حدود دو هفته شورای شهر تعطیلات سالانه‌اش آغاز می‌شود و روال سالانه این چنین بوده است.

صدراعظم‌نوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر همه اعضای شورای شهر سالم هستند و کسی مبتلا به کرونا نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول