اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه‌اندازی و ارتقای 8 ایستگاه جدید تلفن همراه در هرمزگان

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: در راستای ارتقای ارائه خدمات ارتباطی در این استان، 8 ایستگاده جدید تلفن همراه در طول یک ماهه اخیر در مناطق عمدتا روستایی نصب و راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی و ارتقای 8 ایستگاه جدید تلفن همراه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان، امیر یگانه اظهار کرد: ارتقای کیفیت و امنیت ارتباطات مشترکان در راستای تحقق اهداف مخابرات منطقه هرمزگان به طور مستمر مورد پیگیری و تأکید است و در این زمینه با توجه به نیازهای مردم مناطق روستایی به ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی، سایت‌های جدید تلفن همراه در حال نصب و ارتقاء است.

وی افزود: راه‌اندازی سایت موبایل باینوج شهرستان حاجی آباد، جزیره لارک، گنبد نمکی جزیره قشم، نصب و راه اندازی تجهیزات قطب آباد، آبماه در مسیرجاده بندر عباس به حاجی آباد، برگردان سایت‌های موبایل و نصب و راه اندازی لاین سیاهک و باغان شهرستان حاجی آباد بخشی از اقدامات مخابرات منطقه هرمزگان در راستای افزایش پهنای باند، ارتقای کیفیت خدمات و در نتیجه افزایش بازدهی ارتباطات در حوزه‌های ثابت، دیتا و ارتباطات سیار این مناطق بوده است.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با اشاره به افزایش میزان استفاده مردم از شبکه تلفن همراه در استان هرمزگان به منظور دریافت پاره‌ای از خدمات بدلیل شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: در بسیاری از مناطق روستایی استان اکنون سایت‌های تلفن همراه راه‌اندازی و برای پاره‌ای دیگر از آنها نیز در حال انجام شبکه و انتقال تجهیزات هستیم و ایجاد پوشش بهتر خدمات ارتباطی در هرمزگان بخصوص در مناطق روستایی و کمتربرخوردار استان به عنوان یک رویه مستمر در حال پیگیری و اقدام است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول