اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز جاده جدید «صدرا-باجگاه»

فرمانده انتظامی استان فارس از رفع تصرف ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی و تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز جاده جدید صدرا-باجگاه در اجرای دستور مقام قضائی خبر داد.

تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز جاده جدید «صدرا-باجگاه»

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در پی اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط عده‌ای سودجو، مأموران نیروی انتظامی به همراه نمایندگان شرکت عمران شهر صدرا، نماینده دادستان و اداره اوقاف به محل موردنظر اعزام و موفق شدند ۶۰۰ هکتار از منابع طبیعی را رفع تصرف کنند.

وی افزود: پس از اجرای حکم، کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب ساخت‌وساز و چادرهای عشایرنشینان توسط نیروی انتظامی در جاده جدید «صدرا به باجگاه» پخش شد که رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: اراضی ملی رفع تصرف‌شده باهدف حفاظت از منابع طبیعی انجام‌شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه چندین بار از طریق نهادهای دولتی به افراد منفعت‌طلب که مدت کوتاهی است با هدف سودجویی و تصرف کردن غیرقانونی زمین‌های موردنظر را داشته‌اند تذکر مبنی بر تخلیه داده‌شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی توسط پلیس رفع تصرف شد.

برخورد بدون اغماض با تشویش کنندگان اذهان عمومی

وی با تکذیب ادعای مطرح‌شده توسط عده‌ای از افراد مغرض در فضای مجازی، هرگونه ضرب و شتم افراد معترض در محل و تخریب اموال خصوصی آنان را تکذیب کرد و عنوان داشت: این طرح با دستور مقام قضائی و به‌صورت قانونی صورت گرفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با انتشار شایعه در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش جامعه شوند بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول