اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستور وزیر کشور درباره 11 هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی/ معرفی 5 دستگاه تعلل‌کننده در مبارزه با قاچاق

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: 11 هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی هرمزگان با دستور وزیر کشور تعیین وضعیت شد.

دستور وزیر کشور درباره 11 هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی/ معرفی 5 دستگاه تعلل‌کننده در مبارزه با قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک دین‌پرست در گفت‌وگوی ویدیوکنفرانسی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: در خصوص اسناد توسعه‌ای برای جزایر هرمزگان ۵۷ درصد پیشرفت داشته‌ایم.

وی افزود: در چند استان این طرحها به صورت مشخص دنبال شد و شهر به شهر بازدید کرده و اسناد خوبی تنظیم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به اینکه همچنین پیشرفت سامانه های مرتبط با حوزه قاچاق نیز در حدقابل قبولی است، تصریح کرد: اقدامی که در طول یک سال گذشته انجام شده است با اقدامی که در طول ۷ سال قبل از آن صورت گرفته اصلا قابل مقایسه نیست و مشخصات ۵ دستگاه تعللل کننده نیز برای اقدام قانونی معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور آزادسازی سواحل و بستر دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس را یکی دیگر از اقدامات بی‌بدیل دولت دوازدهم برشمرد که با دستور وزیر کشور آغاز  و با جدیت و بی وقفه در حال پیگیری  است.

دین پرست خاطرنشان کرد: رصد دقیقی از ۳هزار و ۶۶۸ کیلومتر از اراضی ساحلی کشور در طول یکسال با مدیریت استانداران نوار ساحلی شمالی و جنوبی کشور انجام شد و تمامی تصرفات غیرقانونی را در این مسیر شناسایی کردیم که ۳۳۹ کیلومتر تصرف غیرقانونی در طول ساحلی  معادل ۴هزار و ۳۴۲ هکتار در سطح مجاور ساحل، برای اولین بار در کشور معین شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات مهم انجام شده در وزارت کشور، تعیین تکلیف ۱۱ هزار کانتینر و ۱۰۵ هزار تن کالای فله ای بلا تکلیف در بندر شهید رجایی بود که با دستور وزیر کشور پیگیری شد و امروز ۹ هزار و ۴۰۰ کانتینر بعد از ۱۲سال تعیین تکلیف شده است. همچنین وضعیت ۲هزار و ۶۱۴ دستگاه خودروی بلاتکلیف در گمرکات خوزستان، بوشهر و هرمزگان  پیگیری و با مصوبه دولت به نتیجه رسید.

انتهای پیام/88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول