اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انجام فعالیت‌های اقتصادی در کنار کرونا

استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط بیماری ناگزیر هستیم فعالیت‌های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشیم.

انجام فعالیت‌های اقتصادی در کنار کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری لرستان، سیدموسی خادمی در خصوص جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به رئیس جمهور برگزار شد، گفت: امروز موارد مهمی در زمینه مقابله با بیماری به تصویب رسید که در روز های آتی ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیماری ناگزیر هستیم فعالیت‌های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشیم که همکاری مردم در این رابطه تأثیر بسزایی دارد.

استاندار لرستان با اعلام این مطلب که برای کنترل وضعیت بیماری باید فعالیت‌های روزمره را در کنار کرونا انجام دهیم، گفت: همچنان تأکید بر استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی، ادارات، بازارها و مراکزی از این دست وجود دارد.

وی تصریح کرد: بازگشایی بازارها و مراکز اقتصادی با رعایت دستورالعمل‌ها و بر اساس نظارت است که در همین راستا تیم‌های نظارتی، فعالیت این مراکز را به منظور عمل به پروتکل‌های تعریف شده تحت نظر خواهند داشت.

خادمی با بیان این نکته که برخورد قانونی با تخلفات در زمینه عدم رعایت دستورالعمل‌ها انجام می‌شود، گفت: جریمه‌هایی از قبیل اخطار، پلمپ، جریمه نقدی و مواردی از این دست برای برخورد با خاطیان منظور شده و در صورت مشاهده تخلف، اعمال خواهد شد.

استاندار لرستان در پایان ضمن تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی، خاطرنشان کرد: افرادی که ابتلای آنان به بیماری محرز می‌شود، بدون هر گونه پنهان کاری در این رابطه و برای پیشگیری از گسترش بیماری، فاصله خود با دیگران را حفظ کرده و افرادی را که با آنها در ارتباط بوده‌اند، جهت انجام آزمایش مطلع سازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول