اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جشنواره ادبی «فلسطین» نیمه دوم سال جاری به صورت داخلی برگزار می‌شود

«جشنواره داخلی فلسطین» با هدف شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین‌ آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین، مقاومت و آزادی قدس شریف در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

جشنواره ادبی «فلسطین» نیمه دوم سال جاری به صورت داخلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، انجمن قلم ایران اعلام کرد، به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا که از سوی ستاد ملّی مبارزه با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری تعیین شده است، برگزاری «جشنواره داخلی فلسطین» که قرار بود سال گذشته برگزار شود، به امسال موکول شد.

در ادامه این خبر آمده است، با استعانت از ذات اقدس الهی، «جشنواره داخلی فلسطین» که یک جشنواره مردمی و غیردولتی و از زیرشاخه های جایزه جهانی فلسطین است، با هدف شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین‌ آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین، مقاومت و آزادی قدس شریف در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

* موضوع

در نخستین دوره جشنواره داخلی فلسطین، برترین آثار تولید شده با موضوع فلسطین، مقاومت و آرمان آزادی سازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده‌اند، بررسی و انتخاب خواهند شد. در این جایزه، آثار در شاخه‌های زیر بررسی و داوری می‌شوند:

۱ـ داستان و شعر بزرگسال
۲ـ داستان و شعر کودک
۳ـ داستان‌های کوتاه(داستانک)
۴ـ رمان
۵ـ نثر ادبی(قطعات ادبی)

* مهلت و نحوه ارسال آثار

علاقه‌مندان به شرکت در «جشنواره داخلی فلسطین» می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری با ذکر مشخصات کامل (شامل نام، نام خانوادگی، کدملی، سن، تحصیلات، نشانی کامل پستی، ایمیل، تلفن منزل و همراه) به نشانی الکترونیکی زیر ارسال کنند:
anjomanghalam1393@gmail.com

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول