اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ترویج سبک زندگی فاطمی احیاگر هویت واقعی زن است

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس ترویج سبک زندگی فاطمی را احیاگر هویت واقعی زن دانست و گفت: حفظ حجاب از عوامل اصلی ایجاد امنیت اخلاقی پایدار در جامعه است.

ترویج سبک زندگی فاطمی احیاگر هویت واقعی زن است

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از پلیس فارس، مهدی نعمایی با گرامیداشت  روز ملی عفاف و حجاب، اظهار داشت: ازجمله فلسفه‌های اصلی حجاب، ایجاد آرامش روانی و امنیت روحی در جامعه است؛ چراکه امنیت و آرامش در ابعاد مختلف زندگی از حقوق مسلم همه شهروندان بوده و هیچ‌کس حق ندارد با بهانه‌های مختلف موجبات سلب آسایش دیگران را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی را به فرصت تبدیل می‌کند، افزود: حجاب به معنای پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی است به‌گونه‌ای که بودن این دو عامل در کنار هم سلامت جامعه را در پی دارد.

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه خالق بشر بر تمامی اسرار و رموز آفرینش و عالم بشریت آگاه است، بیان داشت: خداوند متعال زیبایی، امنیت، رشد و تعالی انسان‌ها به‌خصوص زن را در عفاف و حجاب دانسته است و آیات نورانی قرآن کریم ضرورت این حکم الهی را به نحو مطلوب تبیین کرده است.

 نعمایی ترویج سبک زندگی فاطمی را احیاگر هویت واقعی زن دانست و گفت: حفظ حجاب توسط زنان از عوامل اصلی ایجاد امنیت اخلاقی پایدار در جامعه است.

وی نقش آموزش را در راستای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب بسیار مؤثر دانست و بیان داشت: آموزش مهارت‌های اساسی زندگی به خانواده‌ها و کنترل بر فرزندان از سوی والدین، ازجمله راهکارهای فرهنگی و اجتماعی مبارزه با بدحجابی است.

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس با تأکید بر اهتمام جدی پلیس بر تأمین امنیت اخلاقی جامعه و برخورد با قانون‌شکنان، تصریح کرد: نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت مردم شریف و شهیدپرور را وظیفه ذاتی و قانونی خود می‌داند و با یاری خداوند متعال این مسئولیت خطیر که از مصادیق امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است، با تمام توان و بااقتدار و رأفت اسلامی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول