اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شایعه بازگشت موسوی به پلاس‌لیگا/ سید به لهستان نمی‌رود

مدافع ملی‌پوش تیم والیبال سایپا قصد بازگشت به رقابت‌های لیگ لهستان را ندارد.

شایعه بازگشت موسوی به پلاس‌لیگا/ سید به لهستان نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال سایپا از جمله تیم‌های لیگ پیش‌رو است که در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشت و از همین ابتدا خود را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کرد. گفته می‌شود که مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا درصدی از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را پیش از شروع رقابت‌ها کسر کنند.

ظاهراً انصراف یکی از اسپانسرهای این باشگاه موجب شده تا خودروسازان برای جلوگیری از مشکلات بعدی تصمیم به این کار بگیرند. فعلاً موضوع کسر 10درصد از مبالغ قرارداد مطرح شده است که برخی از بازیکنان نسبت به آن اعتراض دارند.

انتشار این خبر و البته اعلام باشگاه چارنی رادوم برای جذب یک مدافع خارجی موجب شد تا شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت سید محمد موسوی به لیگ لهستان مطرح شود. موسوی امسال با سایپایی‌‌ها به توافق رسیده و باید زیر نظر مصطفی کارخانه در لیگ ایران توپ بزند.

موسوی که فصل گذشته در تیم اولیشتن حضور داشت و توانست عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ لهستان را به خود اختصاص دهد. مسئولان سایپا در واکنش به جدایی احتمالی موسوی از این تیم اعلام کردند که این اتفاق رخ نخواهد داد و سید فصل پیش‌رو در جمع خودروساران حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول