اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

حمایت کمیته امداد از ۳۷۵ هزار دانش‌آموز

رئیس کمیته امداد با اشاره به حمایت این نهاد از ۳۷۵ هزار دانش‌آموز، گفت: حمایت کمیته امداد از دانش‌‎‌آموزان در واقع سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

حمایت کمیته امداد از ۳۷۵ هزار دانش‌آموز

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) با بیان اینکه کار فرهنگی، اساس برنامه‌ها در کمیته امداد است، گفت: هماهنگی و هم‌افزایی در راستای ارائه خدمات حمایتی با رویکرد امداد فرهنگی و اشتغال به جامعه هدف این نهاد، از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه با بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) است.

 وی بر اهمیت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تأکید کرد و افزود: باید از همه امکانات امداد و بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) در جهت ارتقای روحیه مشارکت عمومی و افزایش اعتماد به نفس مددجویان بهره ببریم.
 
رئیس کمیته امداد، وجود ۳۷۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد را یک ظرفیت بزرگ برای انجام اقدامات فرهنگی دانست و ادامه داد: انجام هزینه برای برنامه‌های فرهنگی دانش‌‎‌آموزان، در واقع سرمایه‌گذاری بلندمدت برای کشورمان است زیرا این کودکان و نوجوانان، آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.
 
بختیاری به  موفقیت‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف علمی همچون فناوری نانو و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) به عنوان یک نهاد مردمی برآمده از اندیشه‌های انقلابی و جهادی، می‌تواند با اشتراک‌گذاری توان و امکانات خود در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق کمک کند و با ارائه خدمات داوطلبانه و مشا‌وره‌های فرهنگی، در کاهش نابرابری‌های اجتماعی موثر باشد.
 
 سید احمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) نیز در این مراسم با بیان تاریخچه و گزارش عملکرد فعالیت‌های این نهاد، گفت: برنامه‌های پیشگیرانه بنیاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی متناسب با جامعه هدف کمیته امداد و با تأکید بر آموزش‌های فرهنگی تنظیم شده و در این زمینه بسته‌های آموزشی و محصولات فرهنگی مختلف تولید خواهد شد.
 
وی بر همکاری این نهاد با دبیرخانه تشکل‌های جهادی در کمیته امداد تأکید کرد و افزود: براساس این تفاهم‌نامه در زمینه اجرای برنامه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی و همچنین ترویج فرهنگ خیر و احسان، با کمیته امداد تعامل داریم.
 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول