اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تلاش رسانه‌ای برای احیای محروم کمیته اخلاق و طرح ادعای حضور در تیم ملی فوتبال!

در شرایطی ‌که امید روانخواه چندی پیش توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم شده بود، حالا نام او برای حضور روی نیمکت تیم ملی مطرح شده است.

تلاش رسانه‌ای برای احیای محروم کمیته اخلاق و طرح ادعای حضور در تیم ملی فوتبال!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که امیدرضا روانخواه چندی پیش توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم شد اما امروز به شکلی عجیب نام وی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ مطرح شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که هیچکدام از مسئولان فدراسیون خبری از حضور مربی تیم نیروی زمینی در تیم ملی ندارند و اساسا چنین موضوعی مطرح نبوده است. به نظر می‌رسد جریان رسانه‌‌ای که در یک سال اخیر پیرامون استراماچونی در استقلال رخ داد، این بار در تیم ملی فوتبال ایران در حال شکل‌گیری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، در حال حاضر کریم باقری و وحید هاشمیان گزینه‌های دستیاری دراگان اسکوچیچ هستند که بدون شک این انتخاب با سابقه هر دو نفر در تیم ملی، جای حرف و حدیثی باقی نگذاشته اما ظاهرا برخی شبکه‌های دلالی در اطراف تیم ملی حضور دارند که در تلاش هستند گزینه‌های مد نظر خود را به فدراسیون تحمیل کنند. این جریان که به خارج از کشور نیز ارتباط یافته و در برخی تبانی ها هم حضور داشته اند، در حال فعالیت گسترده در این زمینه هستند.

بدون شک بحث  انتخاب مربیان تیم ملی همانند اتفاقاتی که در مورد ویلموتس رخ داد، زیر ذره‌بین دقیق رسانه‌ها و نهادهای نظارتی خواهد بود و هیچ مساله پشت پرده‌ای از چشم‌ها پنهان نخواهد ماند.

تیم ملی فوتبال ایران برای 4 دیدار  باقی مانده مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق خود را آماده می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول