اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«ویروس منحوس» قاتل 5 کرمانشاهی دیگر شد/ هفته نسبتاً آرام کرونا در استان

بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا دراستان طی 24 ساعت گذشته 5 تن دیگر به دلیل ابتلا به کووید19 جان باختند و شمار جانباختگان این بیماری به 358 نفر رسید.

«ویروس منحوس» قاتل 5 کرمانشاهی دیگر شد/ هفته نسبتاً آرام کرونا در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کووید19، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 56 مورد ابتلای جدید به این ویروس در استان ثبت شده است.

وی افزود: مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های استان در حال حاضر 325 مورد است که در شبانه روز گذشته 79 نفر نیز ترخیص شده و 28 مورد بستری جدید هم ثبت شده است.

مهدی محمدی در خصوص میزان فوتی‌های این بیماری نیز اظهار داشت: 5 نفر دیگر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دادند که مجموع فوتی‌ها به 358 نفر رسیده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: هفته نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشتیم؛ از مردم انتظار داریم که حتماً مسائل بهداشتی را رعایت کنند چرا که در صورت رفتار ناهنجار، عواقب آن یک یا دو هفته خود را نشان داده و آمار مرگ و میر نیز یک ماه عود خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول