اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان جزو وظایف ذاتی سپاه است/آمادگی سپاه برای کمک به توسعه زیر ساخت‌های علمی

فرمانده سپاه قدس گیلان حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را جزو مأموریت‌های ذاتی سپاه دانست و گفت: سپاه با وجود قرارگاه جهاد علمی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه زیر ساخت‌های علمی انجام می‌دهد.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان جزو وظایف ذاتی سپاه است/آمادگی سپاه برای کمک به توسعه زیر ساخت‌های علمی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید ظرفیت و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان را برای مردم بازگو کنیم، اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان بازوهای انقلاب اسلامی بوده و در این شرایط تحریم بسیار می توانند به اقتصاد کشور و استان گیلان کمک کنند لذا از مسؤولان مربوطه درخواست دارم خدمات و محصولات خود را به سپاه قدس اعلام کنند تا ما بتوانیم در حوزه‌های مختلف مانند فضای مجازی به این شرکت‌ها کمک کنیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تعاملات میان سپاه قدس گیلان و شرکت‌های دانش بنیان گفت: باید همکاری و تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و سپاه قدس بیشتر شود زیرا شاید بخشی از خدمات مورد نیاز ما در گیلان و کشور در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال باید توسط شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه باید برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان کمک شود، تصریح کرد: حتی اگر ممکن است به اندازه یک میز سپاه قدس در پارک علم و فناوری اتاق و نماینده داشته باشد تا مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان بدانند که سپاه قدس گیلان در همه حال در کنار این عزیزان است.

عبدالله‌پور اقتصاد را پاشنه آشیل انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: کارگاه‌های شرکت‌های دانش بنیان و‌ فناور قرارگاه‌های سپاه پاسداران در حوزه جهش تولید است و هرجا که سپاه به رفع موانع تولید و افزایش رشد اقتصادی کمک کند در واقع به وظایف پاسداری خود عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان با کمترین امکانات در حال ایجاد اشتغال در کشور هستند، بیان کرد: نخبگان در گیلان و کشور با کمترین امکانات، شرکت‌های دانش بنیان و فناوری را ایجاد کرده و با تکیه بر توان علمی خود یک کسب و کاری را ایجاد و به اقتصاد کشور کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود پنج قرارگاه اصلی در سپاه پاسداران گفت: قرارگاه‌های سپاه پاسداران در حوزه‌های اطلاعاتی، عملیاتی، فرهنگی، اجتماعی و جهاد علمی به عنوان پنج قرارگاه اصلی سپاه در کشور هستند.

عبدالله‌پور حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را جزو ذات‌ مأموریتی سپاه دانست و بیان کرد: سپاه با وجود قرارگاه جهاد علمی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه زیر ساخت‌های علمی انجام داده و هیچ منتی هم ندارد زیرا حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باعث افزایش رونق تولید می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول