اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

پاتری: با غول‌های سری آ رقابت می‌کنیم/انتظار کسب 40 امتیاز در هر بازی را از من ندارند

ملی‌پوش فرانسوی تیم والیبال میلانو گفت: شرایط تیم‌مان برای مسابقات پیش‌رو خوب است و می‌خواهیم با غول‌های سری آ رقابت کنیم.

پاتری: با غول‌های سری آ رقابت می‌کنیم/انتظار کسب 40 امتیاز در هر بازی را از من ندارند

ه گزارش خبرگزاری فارس، نیمیر عبدالعزیز، ستاره هلندی تیم والیبال میلانو تصمیم گرفت برای فصل آینده راهی ترنتینو شود. مسئولان باشگاه میلانو برای پر کردن جای خالی ستاره تیم خود با جان پاتری وارد مذاکره شدند و توانستند با وی به توافق برسند.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال فرانسه سابقه حضور در تیم لاتینای ایتالیا را دارد و در این تیم توانست 375 امتیاز کسب کند. وی در مسابقات انتخابی المپیک توکیو عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها شده و همراه تیم ملی کشورش به المپیک صعود کند.

وی در مورد حضورش در میلانو اظهار داشت: پیشنهادهای دیگری از ایتالیا و همچنین لیگ‌های دیگر داشتم، اما پیشنهاد میلانو از نظر ورزشی برای من بهترین بود، زیرا می‌خواستم در مقایسه با لاتینا قدمی بردارم. من می‌توانستم در میلانو بمانم، اما میلانو بودجه بیشتری دارد و یک تیم عالی را برای فصل بعد ساخته است. به همین دلیل ترجیح دادم میلانو را انتخاب کنم که یکی از بهترین باشگاه‌های ایتالیا است.

پاتری خاطرنشان کرد: از عملکردم در طول فصل قبل خوشحال هستم. کاملاً متمرکز بودم و در رده‌بندی پشت خط زن‌های پایان فصل جایگاه خوبی کسب کردم (پاتری بعد از نیمیر عبدالعزیز و استفان بویردر رده سوم قرار گرفت)؛ فصل گذشته نکات زیادی یاد گرفتم و اعتماد به نفسم بالا رفت. 

این بازیکن فرانسوی که جایگزین عبدالعزیز، ستاره هلندی میلانو شده است، در این خصوص گفت: این اتفاق یک مسئولیت بزرگ برای من است، اما باید از این شانس استفاده کنم. فشار زیادی به خودم وارد نخواهم کرد و نمی‌خواهم جای خالی نیمیر را پر کنم، بلکه به دنبال ارائه بهترین عملکردم هستم.مدیران و مربیان هم به من گفته‌اند که انتظار ندارند در هر مسابقه 40 امتیاز کسب کنم. 

پاتری در پاسخ به این سوال که آیا میلانو فصل آینده می‌تواند با تیم‌هایی همچون مودنا، پروجا، ترنتینو و لوبه رقابت کند یا خیر، تصریح کرد: قطعاً هدف ما همین است. من فکر می‌کنم ما کمی بیشتر از سایر تیم‌ها اتحاد و انسجام داریم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که بتوانیم با تیم‌های قدرتمند رقابت کنیم و فکر می‌کنم اگر نتوانیم این کار را بکنیم یعنی در این پروژه شکست خورده‌ام. قطعاً در این مسیر غافلگیری‌هایی هم وجود خواهد داشت.

ستاره جوان و فرانسوی تیم والیبال میلانو درمورد به تعویق افتادن مسابقات المپیک اظهار داشت: اتفاق بدی بود، چراکه ما شور و شوق زیادی برای بازی در این مسابقات داشتیم؛ البته مسابقات به تعویق افتاده و امیدوارم که همه چیز به شرایط عادی برگشته و مسابقات هم زودتر برگزار شود. متاسفانه اخباری که این روزها می‌شنویم امیدبخشش نیست و اگر شرایط ایده‌آل نشود بسیار ناراحت کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول