اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع) متصل می‌شود

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه الحاق بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع)، گفت: احداث این پروژه طراحی و تصویب آن تمام‌شده و در تملک، مراحل نهایی را می‌گذراند.

بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع) متصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسعود بخشی با اشاره به اجرای پروژه الحاق بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع)، اظهار داشت: احداث این پروژه طراحی و تصویب آن تمام‌شده و در تملک، مراحل نهایی را می‌گذراند.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای این پروژه، ابراز کرد: اجرای پروژه با توجه به اینکه تقاطع غیر همسطح نداشته کار پیچیده‌ای نیست و مراحل اجرایی آن کمتر از دو ماه دیگر انجام می‌شود، مشروط به اینکه دو پلاک باقی‌مانده در مسیر توسط شهرداری تملک شود.

بخشی خاطرنشان کرد: پل قلعه کامکار یکی دیگر از پروژه‌های مهم با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی است و در تلاشیم امسال به سرانجام برسانیم و پروژه به‌صورت کامل در اختیار مردم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این پروژه بر روی محور کمربندی امام علی(ع) که شاهراه مواصلاتی چند استان بوده و تردد بالایی دارد و اخذ مجوزهای ترافیکی بسیار زمان‌بر و پیچیده است که امیدواریم با همراهی پلیس‌راه، راهداری و راه و شهرسازی بتوانیم اجرای پروژه را پیش ببریم و تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه کنترل کیفی پروژه اهمیت زیادی دارد زیرا اجرای هر پروژه با هزینه‌های قابل‌توجهی همراه است و با محدودیت منابع مواجه هستیم، تصریح کرد: به‌هرحال باید به سمتی برویم که عمر پروژه را زیاد کنیم.

بخشی تصریح کرد: روش‌های کنترل کیفیت در حال ارتقاست و در مجموعه شهرداری آزمایشگاه مجهزی را ایجاد کرده‌ایم که از متدهای روز برای کنترل کیفی همه پروژه‌ها ویژه میلگرد، بتن، قطعات بتنی، آجر و تراکم خاک استفاده می‌کنیم، ضمن اینکه آزمایشگاه مکانیک خاک مجهزی داریم که به‌صورت مستقر در پروژه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول