اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح پردیس وجود ندارد

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه در موضوع عفاف و حجاب اقدامات بنیادی ماندگاری در شهرستان در دست تهیه و اجرا است، گفت: متأسفانه فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح شهرستان پردیس نداریم اما درحال تجهیز کارگاهی برای ساخت پوشاک و عرضه این محصولات فاخر با قیمتی مناسب هستیم.

فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح پردیس وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حامد حمزه خانی فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس بعدازظهر امروز طی نشستی خبری که در محل ستاد فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد با تبریک هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: جامعه بشریت به این نتیجه رسیده که مسیر تعالی بازگشت به خانواده خواهد بود که رکن اصلی آن مادر است.

وی ادامه داد: تمام ادیان و مکاتب اصیل بشری مهم‌ترین توصیه خود را معطوف به مادر دانسته و مادران را مانند مرواریدی می‌دانند و نگهدارنده این مروارید حجاب است تا مصون از خطرات باشد.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس افزود: جامعه غربی بی‌بندباری را تجربه و رواج دادند و حجاب را کمرنگ و کنار گذشتند و این گونه بنیاد خانواده‌های آن‌ها آسیب دیده و از هم گسستگی جامعه را در این جامعه‌ها شاهد بودیم.

حمزه خانی اضافه کرد: امروزه شاهد پیر شدن نسل در کشورهای غربی هستیم و افزایش خشونت، ترویج برهنگی و فساد، همجنسگرایی و سایر موارد در پی افزایش بی بندوباری به وجود آمده است.

وی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه جوامع غربی در این ترویج بی بندوباری پیشرو بودند، امروز خود اذعان دارند که این کارشان خطایی استراتژیک بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس تصریح کرد: برخی در جوامع اسلامی امروزه نظریات بنیادی غربی‌ها از زباله دان تاریخ خارج و درحال رواج آن هستند و این استراتژی دشمن بوده که خانواده و مادران را هدف قرار داده است.

حمزه خانی افزود: امروزه ما باید با ترویج و گسترش حجاب، با تأثیرات بدحجابی مقابله کنیم اما متأسفانه این اقدامات در طی یک هفته نمی‌گنجد و طرح‌های اینگونه باید طی سال جز برنامه‌ها باشد.

وی در ادامه تشریح کرد: امسال نیز به روال هرسال اقداماتی جدی در شهرستان پردیس انجام می‌شود و برنامه‌ریزی‌هایی برای اقدامات بنیادی ماندگار در شهرستان پردیس در دست تهیه و اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس بیان کرد: طی هفته عفاف و حجاب اجرای مانورهای فرهنگی را در بوستان‌های شهرستان با کمک خانم‌های محجبه خواهیم داشت که با اهدای شاخه‌های گل به بانوان در خصوص حفظ حجاب و پوشش به گفت‌وگویی دوستانه خواهند پرداخت.

حمزه خانی عنوان کرد: میزان مزاحمت‌های خیابانی با نوع پوشش بانوان هم‌خوانی دارد که این خود گویای تأثیر حجاب بوده که مصونیتی برای بانوان است و قطعاً هر خانم با هر اعتقادی علاقه‌مند نیست که در خیابان مورد مزاحمت و هتک حرمت قرار بگیرد.

وی افزود: مراسم تجلیل و تکریم از بانوان و دختران محجبه سطح شهرستان پردیس را طی این هفته برگزار خواهیم کرد و از دخترخانم‌های نخبه و بانوان محجبه ادارات نیز در نماز جمعه تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس ابراز کرد: متأسفانه در کشور کتاب خوانی کمرنگ شده و چاپ کتب هزینه بالا و بازخوردی کم داشت به همین دلیل تهیه جوایز را جایگزین تهیه کتب کرده و فایل پی‌دی‌اف کتاب‌ها را در شبکه‌های اجتماعی توزیع خواهیم کرد.

حمزه خانی یادآور شد: متأسفانه فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در سطح شهرستان پردیس نداریم اما درحال تجهیز کارگاهی برای ساخت پوشاک و عرضه این محصولات فاخر با قیمتی مناسب هستیم.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های شاخص هفته عفاف و حجاب شهرستان پردیس، گفت: موضوع پایانی هفته عفاف و حجاب در شهرستان پردیس قرائت بیانیه‌ای توسط خانم‌های محجبه در نماز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول