اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قلعه نویی: جنگ قهرمانی هنوز تمام نشده است/نمی‌توانم از بازیکنانم خرده بگیرم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: جنگ قهرمانی هنوز تمام نشده است و ما امیدوار هستیم.

قلعه نویی: جنگ قهرمانی هنوز تمام نشده است/نمی‌توانم از بازیکنانم خرده بگیرم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: به هومن افاضلی تبریک می‌گویم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم. تیم ما به این خوبی فوتبال بازی می‌کند و موقعیت‌های آنچنانی به دست می‌آوریم. از پنالتی تا ضربه به تیرک داشتیم. موقعیت‌های ما واقعا بالای 80درصد بود ولی یک توپ معمولی آمد و وارد گل ما شد. سه نفر اشتباه کردند تا یک گل خوردیم. 

سرمربی سپاهان تصریح کرد: ولی باز به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خیلی خوبی بازی کردند. دلم برای زحمت آنها می‌سوزد. امتیازاتی که از دست می‌دهیم خوب نیست. همه می‌دانند اگر تیمم خوب نبود می‌گفتم. بچه‌ها مزد زحماتشان را نمی‌گیرند. در این بازی همه چیز دیدیم، کرنر، شوت، پنالتی، ضربه به تیرک، واقعا ما بدشانس بودیم. توپ‌هایمان گل نشد و یک توپ معمولی وارد دروازه ما شد. محمد طیبی با آن همه تجربه اشتباه کرد. سعید آقایی اشتباه کرد. دروازه‌بان باید صدا می‌کرد.

قلعه‌نویی ادامه داد: باز به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. واقعا فوتبال خوبی بازی می‌کنند. من نمی‌توانم از آنها خرده بگیرم. اگر بد بازی کنند و بی‌کیفیت باشند آدم باید خرده بگیرد، ولی وقتی خوب بازی می‌کنند نمی‌توان این کار را کرد. 

وی در مورد اعتراض به تصمیمات داور مسابقه عنوان کرد: به نظر من حداقل دو پنالتی برای ما نگرفت. انشاءالله من اشتباه کرده باشم. یک هند شد و در یک صحنه هم مقابل کمک داور اول واقعا روی مرتضی منصوری خطای پنالتی شد. نمی‌دانم، باز هم به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم، ولی فکر می‌کنم دو پنالتی ما را نگرفتند.

سرمربی سپاهان گفت: یک خطای هند بود که شایان مصلح توپ را انداخت و دست بیش از اندازه باز بود و یک صحنه هم روی مرتضی منصوری جلوی کمک داور اول خطا شد. به هر حال تیم‌های شهرستانی همین هستند و کاری نمی‌شود کرد، اما باز هم از تیم داوری تشکر می‌کنم.

قلعه نویی تصریح کرد: ما باید از خودمان خرده بگیریم، وقتی توپ‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنیم، یک توپ می‌آید و وارد دروازه ما می‌شود. 

سرمربی سپاهان در مورد اینکه جنگ بر سر قهرمانی عملا تمام شده است، اظهار داشت: نه، ما تلاشمان را می‌کنیم و امیدوار هستیم. از این فوتبال نمی‌شود ایرادی گرفت، فقط بدشانسی و کم شانسی داریم. کم شانسی این است که یک توپ 10 درصد وارد دروازه ما می‌شود و بدشانسی این است که بالای 12-10 موقعیت تبدیل به گل نمی‌شود. برای این موضوع مربی کاری نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول