اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کوزین: از دریافت گل در لحظات آخر ناراحتیم/ 7 دقیقه برای وقت اضافه زیاد بود

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: خیلی ناراحتیم در لحظات آخر گل را دریافت کردیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه تلاش کردند.

کوزین: از دریافت گل در لحظات آخر ناراحتیم/ 7 دقیقه برای وقت اضافه زیاد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استفانو کوزین بعد از بازی با تیم سایپا اظهار کرد: فکر می‌کنم نیمه اول را خیلی خوب بازی کردیم. نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. درست است در 10 دقیقه آخر سایپا ما را تحت فشار گذاشت. خیلی ناراحتیم در لحظات آخر گل را دریافت کردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه تلاش کردند. هفته آسانی نبود بخاطر اتفاقاتی که در این هفته برایمان رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در رابطه با داوری این دیدار عنوان کرد: من از آن نوع مربیانی نیستم که در خصوص داوری صحبت کنم، او گفت خطا و پنالتی شده است و ماهم قبول کردیم. شاید هفت دقیقه برای وقت اضافه در نیمه دوم خیلی زیاد بود.

وی در رابطه با دو نیمه متفاوت بازی شهرخودرو مقابل سایپا خاطرنشان کرد: این چیزی نیست که شما بخواهید ما تلاش کردیم در نیمه دوم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و به گل دوم برسیم. باید بگویم سایپا تیم کوچکی نیست آنها مقابل سپاهان و استقلال مساوی کرده‌اند. باقی بازی‌‌ها امروز دیدید که در پایان رقابت‌ها همه تیم‌ها جنگنده کار می‌کنند تا نتیجه بگیرند.

کوزین در رابطه با بازگشت سرآسیایی گفت: اگر درخصوص مسائل فنی سوال دارید بپرسید.

سرمربی شهرخودرو در خصوص تساوی تیم سپاهان و برنامه این تیم برای ادامه فصل تصریح کرد: همانطور که  قبلا گفتم باید مثبت اندیش باشیم الان در جدول سوم هستیم و با سپاهان هم امتیازیم. چرا باید فکر کنم ما این توانمندی را نداریم من به بازیکنانم اعتقاد دارم و تلاش خواهیم کرد و بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول