اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

صادقی: می‌توانستیم شهرخودرو را شکست دهیم/3 بازی آینده برای ما حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می‌توانستیم شهر خودرو را شکست دهیم اما به یک امتیاز بسنده کردیم.

صادقی: می‌توانستیم شهرخودرو را شکست دهیم/3 بازی آینده برای ما حکم فینال دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی بعد از بازی مقابل شهر خودرو اظهار کرد: از باشگاه شهرخودرو و حمیداوی تشکر می‌کنم دیروز به ما خیلی لطف کردند. چند بار با ما تماس گرفتند و زمین تمرین در اختیار ما گذاشتند.

سرمربی تیم سایپا  افزود: بازی خیلی خوبی بود، اول یک گل دریافت کردیم در صحنه‌ای که روی آن کار کرده بودیم. یک پنالتی گرفتیم و متاسفانه گل نشد و این بخاطر عملکرد رحمتی بود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه بازی شهرخودرو بیشتر مالک بازی بود ولی موقعیت‌های ما با توجه به تعویض‌هایی که انجام دادیم خیلی بهتر بود. در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری درست کردیم ضربات خیلی خوبی سمت چارچوب زدیم و رحمتی عملکرد خیلی خوبی داشت. اگر ما این بازی را می‌باختیم عدالت نبود و خوشحالم در روزی که خوب بازی کردیم یک امتیاز گرفتیم و می‌توانستیم برنده باشیم. تیم ما خیلی جوان است و باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

صادقی در رابطه با داوری این دیدار عنوان کرد: داوری مشکلی نداشت و بعضی اوقات اعتراض‌ها طبیعی است زیرا احساس می‌کنیم داوری به ضررمان است. در مجموع داوری خوب بود.

سرمربی تیم سایپا در مورد عملکرد سه هفته آخر سایپا گفت: وقتی مسابقات شروع شد می‌دانستیم سه مسابقه سخت داریم. استقلال، شهرخودرو و سپاهان سه تیمی که بالای جدول هستند. شهرخودرو و سپاهان هم امتیاز بودند و در رده دوم و سوم قرار داشتند. در مشهد قرار گرفتن روبروی بازیکنان باتجربه که هرکدام از آنها می‌تواند یک تیم را بچرخاند بازی خیلی سخت است. بچه‌های ما در این مدت خیلی خوب تمرین کردند. خیلی‌ها فکر می‌کردند ما این سه بازی را می‌بازیم و به پایین جدول سقوط می‌کنیم. بچه‌ها می‌خواهند که تیم نتیجه بگیرد و خدا هم به ما کمک کرد این سه بازی سخت را بعد از چهار ماه تعطیلی خوب پشت سر بگذاریم.

وی در رابطه با بازی‌های پیش روی سایپا اظهار کرد: سه بازی آینده‌مان برایمان فینال است چون با تیم‌هایی بازی داریم که هم رده خودمان هستند. تمام تلاشمان را می‌کنیم  حداکثر امتیاز را کسب کنیم. لیاقت تیم ما این است که رتبه‌اش خیلی بهتر از این‌ها باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول